
Новото лого на “Triumph”
От началото на 2008 година световният производител на бельо
и бански костюми “Triumph” ще се представи с ново лого и с
изцяло обновен корпоративен дизайн. Новото лого олицетворява
глобалното единство в утвърждаването на марката, както и процесите
на подмладяване и модернизация във фирмата.
Стремежът на берлинската
агенция “MetaDesign AG” при разработката на новото лого е да
го осъвремени, като замени рационалните, застинали елементи,
характерни за досегашното лого, с по-омекотени и по-емоционално
въздействащи линии. Червеният цвят – символ на съблазън и чувственост,
продължава да бъде основен компонент на корпоративния дизайн.
Изчезва обаче червеният правоъгълник като основа, върху която
се изписваше логото досега. Коронката – символ на обаяние и
вдъхновение – остава като важна съставна част от новото лого,
но тя е видимо уголемена и всъщност е заключителен елемент
от надписа, като се поставя отдясно. Названието “Triumph” e
изписано с по-олекотен шрифт, а допълнението „International“
отпада. Така новото лого има по-модерно и по-женствено въздействие,
като се доближава повече до първоначалното значение на думата
“триумф”. И не на последно място – новият шрифт е по-четивен
и предоставя повече пространство за креативни решения в комуникацията
с марката.
От януари 2008 година новият корпоративен дизайн
ще бъде навсякъде – в комуникацията по целия свят, както и
в рекламната кампания за колекцията пролет- лято 2008.