* Танцовото шоу на Triumph представи обновената визия и колекция пролет-лято 2008 на марката
Почитатели и приятели на Triumph се събраха в Националния дворец на Културата, за да съпреживеят пролетното обновление на марката. Световното танцово шоу Triumph Music Superstars пристигна в нашата страна, за да представи по оригинален начин новия корпоративен дизайн на Triumph, както и хитовите тенденции при дамското бельо за сезона пролет-лято 2008. Чрез оригинална хореография унгарските изпълнители “нарисуваха” с танц ексклузивната промяна на световния концерн и отправиха лятно предизвикателство към дамите да открият своето модно превъплъщение. Повече от десет години Triumph избира този вдъхновяващ начин за представяне на своите колекции. Хореографията на шоуто се подготвя след среща с топмениджмънта на световния концерн, където се очертават ключовите акценти и послания към потребителите. Танцовият състав включва танцьори и модели, които се избират с кастинг всяка година. Участниците в шоуто трябва да отговарят на високи критерии – те трябва да имат перфектни тела, да умеят да танцуват и да дефилират. Световното танцово шоу пътува по целия свят и посещава всички Triumph-държави.
Сред приятелите на Triumph, които присъстваха на хитовото шоу, бяха посланикът на Италия в България Негово превъзходителство Джан Батиста Кампаньола и съпругата му Зохара Кампаньола, Ханс Ехард и Даниела Роджърс – ръководители отдел Маркетинг на “Triumph International”, Дора Блек – генерален директор на “Triumph International” София, народният представител Иво Атанасов, Мария Илиева – главен изпълнителен директор на «Юнион Банк», проф. Любомир Стойков, проф. Христо Кафтанджиев, Ставри Калинов, Мария Стефанова – председател на СЕМ, Катя и Здравко от дует «Ритон», Кристина Димитрова – победителка в конкурса “Покажи ми твоето Sloggi”, Силвия Кацарова, Деси Банова, Олга Ускова – президент на “New World Vision” и мн.др.
Triumph показва най-доброто от себе си
От януари 2008 г. световният гигант Triumph представи своя нов корпоративен дизайн навсякъде по света. Новото лого олицетворява глобалното единство в утвърждаването на марката Triumph. То има по-модерно и по-женствено въздействие, като се доближава повече до първоначалното значение на думата Triumph. Червеният цвят – символ на съблазън и чувственост, продължава да бъде основен компонент на корпоративния дизайн. Коронката – символ на обаяние и вдъхновение – остава като важна съставна част от новото лого, но тя е видимо уголемена и всъщност е заключителен елемент от надписа. Новият шрифт е по-четивен и предоставя повече възможности за креативен комуникативен подход.
Вдъхновена от стремежа да разкрие и подчертае божественото във всяка жена, марката Triumph залага на това, да привлича и поражда желания, докосвайки се до емоционалната същност на женската природа
Началото
“Триумф Интернационал” принадлежи към най-големите производители на бельо в света. Основните марки на европейския концерн, които се предлагат в България, са Triumph® и sloggi®.
Фирмата е основана през 1886 година в град Хойбах, немската провинция Баден-Вюртенберг, с основен капитал от 2 000 златни марки и шест служителя. За малко повече от 100 години, от скромен шивашки цех за корсети, Triumph се превръща в мултинационална компания, която все още е семейна собственост.
Днес, със своите около 42 500 служители в повече от 140 страни по света, Triumph реализира оборот от 2,4 милиарда CHF (2006).
Триумфални успехи
В брой 7/2008 на авторитетното немско списание “Werben&Verkaufen“ («Реклама&Продажби»)е публикувана традиционната годишна класация на най-авторитетните марки за 2007 година от гледна точка на потребителите.
За първи път марка за бельо влиза в тази класация и това е Triumph, която е поставена на 7 място в категорията “Най-добра продуктова марка” (след нея са класирани “Nokia“ и “Nivea“), и на 4 място в категорията “Най-интензивно развиваща се марка” ( преди нея са “Sony Ericson“,“Panasonic“ и “Brise“). (вж Приложение 1)
Лятно предизвикателство от Triumph
Triumph отправя лятно предизвикателство към дамите да изберат своята роля – на фатална жена или нежна изкусителка. В зависимост от своите индивидуални предпочитания, те могат да постигнат различна и оригинална визия с колекцията бельо на световния концерн за сезона пролет-лято 2008.
Финес и чувственост са характерни за серията “Seduction”. Моделите привличат с иновационните си идеи, изключително качество, елегантна визия и комфорт. Различните кройки на сутиените осигурява женствени форми, привлекателно деколте и разнообразни решения за гърба. Подплънки, които могат да се свалят и презрамки, които могат се носят по различен начин, са допълнителна възможност за постигане на индивидуална визия.
Особено впечатляващ моден акцент за този сезон са разкошните бродерии и дантели в комбинация с еластичен тюл. Очарователни детайли като сатенени панделки и шнурчета, вплетени в презрамките, внасят допълнителен еротичен елемент. Брандирани метални токи за регулиране на презрамките или бродерии с логото на Triumph подчертават ексклузивния характер на тази серия.
Стремежът към красота и перфектен външен вид определят визията на другия хит за този сезон – серията “Curves”. Моделите са като «втора кожа» и са незабележими дори под плътно прилепнали дрехи. Те са изработени от еластичен сатен – едноцветен или с раирана оптика, или от “дишащата” материя „Sensitive“- Eurojersey® с принтове на дребни цветчета. Модните цветове – черно и кремаво, привнасят допълнително секси излъчване на притежателките на женствени извивки.
Да подчертае красотата на пищните закръглени форми и да осигури оптимален комфорт при носене – това е целта, която си поставя серията “Modern Shape”. Моделите комбинират модна визия и функционалност. Специалните кройки оптически намаляват с един размер големината на чашките и спомагат за оформянето на красиво деколте. Луксозни елементи като красиви бродерии върху тюл и функционални допълнения като силиконови ленти и вградени еластични банели спомагат за постигането на максимален ефект. Цветовете са актуалните за сезона – ванилия, розова пудра, мляко с кафе.
Младите дами могат да изберат своето модно превъплъщение с линията “Miss Triumph” на световния концерн. Летни пастелни цветове, десени на дребни цветчета и декоративна дантела с вградена панделка при линията на деколтето и талията – всичко това създава усещане за свежест и невинност. Неустоими са цветовите комбинации от интензивни нюанси като виолетово, ярко зелено и синьо с бяло. Кройките на подплатените сутиени с Push-up ефект са дръзки и секси. Презрамките могат да се носят кръстосани на гърба или през врата.
Тази година Triumph обещава динамична и елегантна лятна почивка. Световният лидер отправя примамлива покана към дамите да посетят най-ексклузивните летни клубове по света. Ето защо марката подчинява различните фешън теми от колекцията Бански костюми за сезона пролет-лято 2008 на мотото “Избери своя клуб!”. В моделите доминират оригинални флорални мотиви и десени с животински шарки. Цветовете наподобяват мечтания слънчев загар – кафяво, оранжево, класиката – черно и бяло или страстта – червено. Класическите морски цветове като синьо, бяло и червено са истинско вдъхновение за безкрайно забавление. Златни и сребърни верижки и материи с блестяща повърхност, гарантират завършена луксозна визия. Плажните аксесоари – чанти, джапанки и модният акцент за този сезон – кафтаните от леко прозрачни фини материи са изискано допълнение към банските костюми.Така Triumph подарява на всяка дама възможността да представи себе си по изненадващ и разнообразен начин, независимо дали е на плажа или пък в някой клуб.
ВИДЕО:
Световно танцово шоу "Triumph Music Superstar" (Първа част)
Световно танцово шоу "Triumph Music Superstar" (Втора част)
Световно танцово шоу "Triumph Music Superstar" (Трета част)
Световно танцово шоу "Triumph Music Superstar" (Четвърта част)
Фото: © Надежда Корчева