С модна изложба и стилно парти Санома Блясък България представи списание Harper’s BAZAAR на българския пазар. Над 1000 гости се насладиха на модната приказка, която разказва историята на списанието от неговата поява преди до днес. Моделите в изложбата представиха революционни дизайнерски решения за последните 140 години, които са променили живота на милиони жени по света.
Партито се състоя в столичния хотел „Шератон” и бе уважено от Йоана Буковска, Белослава, Петя Павлова, Гергана Гунчева, Теди Велинова, Ирен Онтева, Ива Екимова, проф. Любомир Стойков, Максим Бехар, Валери Запрянов, Христо Сираков, Диана Любенова, Евгени Минчев, Ивана Скендерова, Мария Игнатова, Яна, Жана и много други.
Първият брой на Harper’s BAZAAR в България ще бъде достъпен на 24 октомври 2008 г. Това e най-старото, излизало без прекъсване, модно списание в света. Изданието, появило се през 1867 година в Ню Йорк, се превръща в моден алманах за милиони жени по света. Вече 140 години най-верният съветник на жената й помага да бъде модерна, независима, комуникативна, високообразована и да живее пълноценно. С българския Harper’s BAZAAR, списанието вече се издава в 30 страни по света.
От първия брой на Harper’s BAZAAR читателките ще научат кои са водещите модни тенденции за сезон есен-зима, при това пресъздадени през призмата на техния собствен почерк и адекватни за всяка възраст. Корицата на стартовия брой краси моделът Ким Норда, снимана от прочутия Комети, а сред фотографите, които намират място в Harper’s BAZAAR е и Карл Лагерфелд – този път извън амплоато си на дизайнер.
Вдъхновяващи модни сесии и уникален фото разказ за актрисата Джулиан Мур, снимана от виртуоза Питър Линдберг, са само част от изненадите в първия брой на списанието. Читателките на Harper’s BAZAAR ще разберат кои нови дизайнери направиха преврат в легендарни модни къщи и как става преходът от подиума до реалността. Специално за онези, които познават истинската сила на стила, списанието е подготвило проекта „Нов моден мандат“ с изненадващ, по-различен имидж на Надежда Михайлова. За раздвоението на личността по отношение на дрехите пък говори актрисата с български корени Рита Уилсън, съпруга на Том Ханкс, в ексклузивно интервю за главната редакторка на Harper’s BAZAAR Катерина Запрянова. Светската суматоха по света и у нас е заключителен акцент в списанието.
Главен редактор на Harper’s BAZAAR в България е Катерина Запрянова. След няколко години работа в списание „Тема“ и много телевизионни програми, професионалният й интерес е привлечен от модните списания.
„Изключителна чест и огромна отговорност е да оглавиш списание със 140-годишна история, което се е доказало като „тежката артилерия“ в света на модата. С Harper’s BAZAAR се свързват легендарни фигури като Даяна Врийланд, Алексей Бродович, Анди Уорхол. Това е списание за изискания стил и изискания ум, което българката заслужава”, споделя Катерина Запрянова.
Главният редактор на Harper’s BAZAAR завършва няколко специалности в САЩ и България. По-късно прави медийна специализация в Испания, а отношението си към модата определя като „пристрастеност“. Неслучайно Катерина Запрянова започва кариерата си като журналист точно в този ресор. Твърди, че висшият пилотаж е в „опитомяването” на модните тенденции – така че да станат част от персоналния ти стил. Харесва усещането за театър в модата, но не и бутафорията. Обича прозрението на Коко Шанел: „За да станеш незаменима, трябва да бъдеш винаги различна.”
Издателят на Harper’s BAZAAR в България – Санома Блясък България АД, издава също National Geographic България, списания COSMOPOLITAN , ELLE, най-продаваните списания у нас “Блясък” и “Журнал”, луксозното lifestyle издание “Максимум”, както и светското списание Story, списание “Тя!” и списание “Моето дете”. Санома Блясък България направи сериозна крачка в развитието си и като онлайн издател и вече управлява най-големия женски портал в България www.rozali.com и поддържа www.nationalgeographic.bg, www.cosmopolitan.bg, www.bliasak.bg и www.moetodete.bg