Според проучване на „PricewaterhouseCoopers” и „Sustainable Asset Management”, „Индитекс” е сред водещите по устойчивост световни модни марки за 2008 г. Проучването включва над 57 индустрии и 367 фирми. Успоредно с това „Индитекс” за трета поредна година се задържа в световната класация Топ 100 на канадското списание „Corporate Knights„ за най-устойчиви компании, които са обществено отговорни и имат отличен мениджмънт.
Снимка 1:
Предложение на „Зара” от колекция есен-зима 2009-2010.
Фото: © Zara
Спад в приходите на „Булгари” за 2008 г.
Икономическата криза е оказала силно влияние върху приходите на модния гигант „Булгари Груп”. Това стана ясно след приключването на годишния отчет на марката. През 2008 г. фирмата е регистрирала приходи на стойност 1 075, 1 млн. евро в сравнение с 1 091 млн. през 2007 г. Спад в продажбите се забелязва във всички продуктови звена с изключение на парфюмния сектор.
Снимка 2:
Магазин на „Булгари” в Рим.
Фото: www.fashionunited.com
“H&M” със 7 000 нови работни места
„H&M” планира да открие между 6 000 и 7 000 нови работни места през 2009 г. В края на миналата година шведският гигант бе класиран на трето място по показателия продажби на дребно. Компанията очаква 8% покачване на продажбите в началото на тази година.
Снимка 3:
Модел на Матю Уилямсън за колекция пролет-лято 2009 на „H&M”.
Патрик Кокс с колекция очила
Дизайнерът Патрик Кокс ще представи първата си колекция очила в рамките на известното търговско шоу „MIDO”. Колекцията, която ще бъде пусната в търговската мрежа през юни т. г., е плод на съвместната работа с британския производител на очила „Bluegem”. Марката „Патрик Кокс” е известна със своето качество, изобретателност и луксозна визия. Колекцията очила ще включва както слънчеви, така и диоптрични предложения.
Снимка 4:
Дизайнерът Патрик Кокс с актрисата Елизабет Хърли.
Фото: © AP
Свежо вдъхновение за „Манго”
Сандрина Фасоли и Микел Марсон – белгийското дизайнерско дуо и победители в конкурса на „Манго” – „El Botón-Mango Fashion Award” 2007 създадоха колекция за „Манго”. Тя носи името „Сандрина Фасоли” и включва единадесет свежи модни предложения.
Дизайнерите добавиха към стила на модната марка своята собствена представа за женственост.
Колекцията е с подчертано наивно излъчване и включва тоалети в пастелния нюанс на лавандула и тъмна роза, оригинално съчетани с черно.
Снимка 5:
Предложение от колекция „Сандрина Фасоли” за „Манго”.
Фото: www.fashionoffice.org