В продължение на нестихващия интерес на “The Economist” към българския пазар, групата определи “Creative Solutions” с управляващ партньор Ирена Комитова за свой ексклузивен търговски представител в България. “Creative Solutions” ще отговаря за осигуряването на подкрепа от страна на водещи местни и международни компании за всички предстоящи прояви на “The Economist” в страната.
“The Economist” възнамерява да организира своята първа голяма конференция с новото правителство на България в София към края на 2009 г. Сред предишните спонсори на Кръглите маси на “The Economist” с правителството на България са били компании като “Credit Suisse”, KPMG, OMX “Visa” и “Hewlett Packard”, което отразява интереса на големите мултинационални компании към страната.
“The Economist” участва и на 13-ти форум на Асоциацията на рекламните агенции, който се състоя на 26 март в НДК, София. Специално за случая в София пристигнаха Стефан Пере, мениджър на онлайн изданията на групата за Европа, Близкия изток и Африка, и Крис Уилиямс, директор “Продажби на развиващите се пазари”. По време на форума Стефан Пере говори на тема „Брандиране срещу представяне: възможности и заплахи за сайта на водеща медия”. Уебсайтът Economist.com предлага на рекламодателите различни възможности за присъствие и налагане на марки. Предимствата на сайта са огромна посещаемост, високо ниво на ангажираност на посетителите и лидерска позиция сред онлайн медиите.
За “The Economist Group”
“The Economist Group” e частна компания. Изданията и услугите под марката “The Economist” са: сп. “The Economist”, Economist.com, “Economist Intelligence Unit”, “Economist Conferences”, “Economist Corporate Network”, “World In” и “Intelligent Life”. Други глобални марки на групата са CFO, издание за старши финансови мениджъри (CFO, CFO Europe, CFO.com), “EuroFinance”, “Roll Call” (включително “Gallery Watch” и “Capitol Advantage”) и “European Voice”.