Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”
* * Крайният срок е 28 ноември 2009 г.
Нашето електронно списание „Fashion Lifestyle Magazine” обяви своите номинации за най-елегантните българи през 2009 година. По десет красиви и впечатляващи с външността си жени и мъже ще се състезават за високия приз. Предложенията са на водещи лайфстайл и модни журналисти, редактори, издатели и продуценти от най-популярните печатни и електронни медии. Кои са дамите, класирани за електронния вот? Това са Албена Александрова, Алисия, Гала, Гергана Паси, Диана Любенова, Елена Петрова, Радост Драганова, Стефка Костадинова, Цветелина Бориславова и Юлияна Дончева.
Предпочитанията на водещите фешън журналисти спрямо мъжкия пол са за Благой Георгиев, Валери Божинов, Владимир Карамазов, Георги Христов, Димитър Бербатов, Миро, Ники Кънчев, Орлин Павлов, Пламен Константинов и Руши Видинлиев. У нас има много и най-различни класации – цари разнообразие, симпатичен хаос и – често пъти за съжаление – тотална липса на качествени критерии. Конкурсът „БГ модна икона 2009” вероятно ще даде по-надежден отговор на въпроса кои са любимците на масовата публика, къде е сходството / различието между същинския елит и измислените звезди, каква е ролята на външността и стила на обличане за високия имидж и добрата репутация.
Стотици фенове на перфектната външност се регистрираха и гласуваха още в първите часове и дни в класацията на „Fashion Lifestyle Magazine”. Финалът на „БГ модна икона 2009” ще се проведе в навечерието на Рождество Христово и Нова година, когато на изискано парти ще бъдат съобщени резултатите и връчени наградите. Експертната комисия от фешън и лайфстайл журналисти също ще избере своите фаворити, които заедно с победителите от онлайн гласуването ще се окичат с новата титла. Много фешън награди за гласувалите читатели са предвидени от спонсори като „Лаваца”, „Квят”, „Триумф”, „Монни Десизо Монни”, „Сладкарници Неделя”, „Еймс Джи селебрити” и др.
Екипът на сп. „Fashion Lifestyle Magazine” дълбоко се надява, че тази класация ще даде възможност да се отличат наистина най-елегантните и представителни личности сред нашите сънародници. Критериите за тяхното номиниране и избиране са изискан вкус, модерен стил, безупречна култура и професионален успех. Вярваме, че конкурсът „БГ модна икона 2009” ще допринесе за достойната оценка на оригиналните прояви на красотата и стила и заедно с това ще подейства отрезвяващо на проявите на безвкусица, пошъл вкус и вулгарна външност”. Крайният срок за гласуване за българската модна икона на 2009 година е 28 ноември т.г., а интернет адресът е: https://www.fashion-lifestyle.bg/igra.php .
Освен анонсът за класацията „БГ модна икона 2009” в новия брой на нашето списание, което вече е на вашите екрани, можете да прочетете интересни и атрактивни текстове, посветени на стила на живеене, модния дизайн, любовта, секса и семейството. Ще разберете какво се крие зад пророческите думи на Нино Черути "Само с нещо необикновено можеш да пробиеш и да успееш"! Съвпадение или не – но темата Черути присъства и в най-свежите ни новини, а именно – разкошното парти по повод откриването на Cerruti Exclusive Boutique в София . Може би не е зле заедно да преосмислим думите на Бионсе в рубриката „Интервю” : „За мен най-важното е дрехата да пасва на тялото. Носила съм дрехи на всякакви дизайнери и на всякакви цени. Това, което отличава дизайнерските тоалети е фактът, че те стоят като създадени върху тялото.” Как и защо MAX&Cо. се възползва от културното наследство на POP MaxMara , защо Аля Милушева реши да съчетае по-ефирните модели с екстравагантна визия, както и такива в по-строг бизнес стил и какви са заслугите на британския фотограф Майлс Олдридж към световния стил и към традицията на календара „Лаваца” – за всичко това и за още много любопитни факти и случки сме се погрижили да бъдете навреме и надеждно информирани. Апетитното меню на новия брой на „Fashion Lifestyle Magazine” предлага обилна информация за модните и бизнес новини, свежи и поучителни истории, новите генерации в модата, а също така любопитни и важни факти от сферата на медиите и културата, свободното време, имиджовия успех и скандалните конфликти. Приятно четене, скъпи читатели!