Марката „Емануел Унгаро” обяви своя нов творчески директор – сицилианският дизайнер Фаусто Пуглиси и ще се завърне с дефиле на Седмицата на модата в Париж през следващия сезон. Пуглиси облича имена като Мадона, Бионсе и Дженифър Лопес. Той е известен със своя екстравагантен дизайн и е бил консултант във „Версаче”. Има и свой собствен лейбъл, представен в магазина на „Долче и Габана” в Милано.
„Емануел Унгаро” си партнира с италианската компания Aeffe, която ще възстанови лиценза на марката за седем години с възможност за подновяване. Тя работи с лейбъли като Moschino и „Алберта Ферети” и ще има възможност да придобие значителен дял от акционерния капитал на „Унгаро” не по-рано от 2020 година. „”Емануел Унгаро” е марка, която е оставила значителна следа в модата и все още има да покаже много", казва Масимо Ферети, председател на Aeffe.
Снимка:
1. Модел от колекция пролет 2012 г. на марката „Емануел Унгаро”.
Фото и източник: http://www.vogue.co.uk