Марката „Прада” е загубила 1/3 от най-високо си ниво за управление на персонала, след като стана публично дружество през миналата година. Пет от четиринадесет висши мениджъри на луксозния бранд са напуснали дружеството през деветте месеца след първичното публично предлагане. В своят IPO доклад, публикуван през юни 2011 г., „Прада” изброява 14 висши мениджъри, отговарящи за процесите в компанията, съобщава „Файненшъл таймс”. А в годишния доклад за 2011 г., публикуван по-рано тази година, са изброени само девет от тях.
“Това е голяма промяна и определено повдига червени знамена”, каза Ричард Яковиц, директор на научните изследвания в „Либерум” – компания, която изучава промените в управлението на публичните дружества. Акциите на “Прада” са се повишили с почти петдесет на сто, след като стана публично дружество, а годишната печалба е нарастнала с 72% до 432 млн. евро. Марката досега отказва да коментира промените в управлението.
Снимка:
- Модел от круизната колекция на „Прада” за 2013 г.
Фото: http://www.prada.com
Източник: http://www.vogue.co.uk