Модната марка „Прада” обяви, че ще се фокусира върху контрола на разходите, тъй като отваря още магазини, което до една степен е рисково в "несигурните" пазарни условия. От началото на 2013 до април, нетната печалба на марката нарасна до 138 200 000 евро, като анализаторите очакваха печалба от 141 милиона евро, според средната от седем оценки, събрани от Bloomberg.
„Прада” заяви, че планира да отвори най-много до 80 магазина през тази година, тъй като се стреми да продава повече очила и клинове основно в Азия. Компанията, която има за цел да расте, без да прави придобивания, е уверена във високия едноцифрен процент увеличение на продажбите, казва главният изпълнителен директор Патрицио Бертели. „Прада” в момента лежи на пазарните условия за "трайна макроикономическа нестабилност."
Снимка:
- Модели на „Прада” от колекция есен/зима 2013 г.
Фото и източник: http://www.businessoffashion.com