67-годишният пионер в модата Томи Хилфигър реши да пусне на пазара специално модифицирани дрехи за мъже и жени с увреждания, така че да улесни максимално обличането им и да направи модата по-достъпна за техните нужди.
Рекламни лица на адаптивната колекция са редици известни и вдъхновяващи личности с увреждания от САЩ като параолимпийската звезда в бягането Джереми Кембъл, параплегичната танцьорка Челси Хил, шеф-готвачът аутист Джеремая Джоузи и мотивационната говорителка и моден блогър Мама Какс (Mama Caxx).
„Приобщаването и демократизацията на модата винаги са били в основата на ДНК-то на моята марка“, заяви Хилфигер в изявление за Си Ен Ен. „Тези (адаптивни) колекции продължават да се базират на тази визия, давайки възможност на възрастните с по-различни физически способности да изразяват себе си чрез модата“.
Томи Хилфигър е един от първите дизайнери, който още през 2016 година създаде и впечатляващата Adaptive Collection – колекция детски облекла, в която бяха включени специфични детайли като магнитни бутони, регулируеми дръжки и други.
Снимки:
1. – 3. Облекла от адаптивната колекция на Томи Хилфигер.
Фото и източник: Fashion.bg