Пищното шоу на Майкъл Корс, вдъхновено от “Студио 54”, на което пя Бари Манилоу по време на Нюйоркската седмица на модата, се увенча с голям успех. Проучване на Launchmetrics показва, че брандът е събрал медийно отразяване на стойност 7,1 милиона долара. Извън цялото онлайн съдържание, разпространено в глобален мащаб между 6-ти и 13-ти февруари, един от постовете на Майкъл Корс се превърна в най-популярния фейсбук пост, като събра медийно отразяване на стойност 683 000 долара.
От всичките 30 милиона регистрирани отразявания в социалните мрежи, Приянка Чопра беше звездата, която достигна най-голям обхват. Една обикновена снимка на актрисата с дизайнера генерира медийно отразяване на стойност 532 000 долара, 360 публикации в социалните мрежи и нови 113 статии.
Снимка:
1. Приянка Чопра и Майкъл Корс.
Фото: priyankachopra / Instagram/
https://www.instagram.com
Източник: https://www.vogue.co.uk