Линда Чанк – изпълнителният вицепрезидент на Forever 21 и дъщеря на основателите на марката, представи нова стратегия на компанията за завръщането ѝ на пазара. До момента брандът е сключил договори за лизинг с редица магазини в САЩ и е въвел временни главни оперативни и маркетингови служители, докато конкретната стратегия за лидерство проработи.
Този месец Forever 21 възобновява и своя онлайн магазин в 30 държави, като според ръководителя на глобалната електронна търговия на компанията – Кевин Даймънд, онлайн продажбите в момента представляват 25/100 от приходите.
Пикът в продажбите на марката беше през 2016-та година, когато те възлизат на 4.4 милиона долара. До 2018-та година компанията притежава 800 магазина в 57 страни, продажбите обаче спадат на 3.3 милиона долара, което е съпроводено с големи дългове. Forever 21 стига до фалит, присъединявайки се към търговците на дребно като „Барнис“ и „Дизел“ през 2019 г.
Снимка:
1. Магазин на Forever 21.
Фото: Michael Brochstein/SOPA /
https://www.vox.com/the-goods/2019/8/29/20838793/forever-21-consider-bankruptcy
Източник: https://www.voguebusiness.com/consumers/forever-21-bankruptcy-restructure-e-commerce-linda-chang