“Hugo Boss“ създаде благотворителна фондация, която ще се фокусира върху опазването на околната среда. Организацията ще дебютира като дъщерно дружество на марката. Тя има за цел да даде възможност компанията да разшири съществуващия си благотворителен ангажимент и да се съсредоточи в опазването на околната среда.
Новата фондация ще подкрепи местни, регионални и глобални проекти в областта на предотвратяването на наводнения, климатичните промени, както и в борбата срещу замърсяването с пластмаса. Компанията използва Целите за устойчиво развитие на ООН като насоки.
Основните приходи на фондацията ще бъдат новата инициатива на компанията „Всяка покупка има значение“. “Hugo Boss” ще прави дарение от 5 цента за всеки собствен продукт (с изключение на лицензирани продукти) продавани онлайн, както и във физическите магазини по целия свят.
„Това означава, че всеки клиент на марката ще играе роля в подкрепа на работата на фондацията“, обясниха от компанията. Допълнително финансиране ще дойде от потенциални дарения от партньори и доброволни дарения от служители.
Снимка: Нов магазина на “Hugo Boss“ в Лондон.
Фото: © cpp-luxury.com
Източник: https://cpp-luxury.com/hugo-boss-group-launches-charitable-foundation-with-environmental-focus/