„Декатлон“ (Decathlon) излиза извън зоната си на комфорт и пуска линия дрехи, предназначени за всекидневието, а не за спорт. Колекцията включва аутфити за мъже, жени и унисекс.
Новите предложения разширява присъствието на брандав сектора на лайфстайл облеклото. Въпреки че преди години марката вече започна да предлага продукти, подходящи за всекидневието, новата линия е отговор на търсенето на по-добре проектирани и стилни дрехи, които съчетават комфорт и модерен външен вид.
Линията ще включва по-свободни кройки, по-качествени материали и актуални цветови решения. В бъдеще ще бъдат пуснати и нови колекции, вдъхновени от ретро стилове, ориентирани към зимата на 2025 г.
През март, освен основната линия, „Декатлон“ представи и три нови модела маратонки за всекидневно носене, подчертавайки ангажимента си към модния пазар. Целта на марката е да предложи конкурентни цени и да се утвърди като водеща в сегмента спортно и лайфстайл облекло.
Източник: Fashionunited.com