Мило ван Гросен (Milou van Groesen) е холандската хубавица, която откри шоуто на модна къща “Баленсиага” за 2011 г. 22-годишното момиче отстрани стабилната конкуренция на Амбър Валета и Жизел Бюндхен, които също са дефилирали за марката и са хит във фешън средите оттогава до днес.
По-рано манекенката се е снимала за кампании на шведската марка H&M, а също и на италианската “Дизел”. По-късно агентът й решава да я включи в нови, по-престижни кампании. „Мило е новото лице на младежката красота”, казва нейният мениджър Радуан ел Оарди (Radouane el Ouardi) от модната агенция „A MODELS AMSTERDAM”. Според него начинът, по който Мило изглежда на модния подиум, е и начинът, по който изглежда в реалния живот. „Мисля, че фактът, че тя е на 22 години също е ценен” – категоричен е агентът. За него възрастта на Мило е перфектна, защото тя е помага на младото момиче да се справи със стреса на напрегнатите задачи на модния подиум. За петнадесет-шестнадесет годишните девойки това е много трудно.
Ван Гросен била открита от Оарди преди две години, някъде из улиците на холандската столица Амстердам. В началото момичето сметнало, че мъжът й се подиграва, не можела да повярва, че наистина й обещава кариера в модния бранш. Днес агентът й се заканва да е много прецизен в подбора на бъдещите й ангажименти и да избира само най-доброто, за да се погрижи за дългосрочното развитие на кариерата й.
Снимка:
Мило вам Гросен открива ревюто с колекция пролет/лято 2011 на модна къща “Баленсиага”.
Фото: http://cdni.condenast.co.uk/320×480/Shows/SS2011/Paris/R-T-W/Balenciaga/00010big_320x480.jpg