Часовникът на ръката ви е още по-важен аксесоар от когато и да било. Новите постижения в дизайна го изведоха на преден план през изминалите наколко години. Иновативните материали и детайли все повече се съобразяват с променящата се мода.
Дамите в Европа притежават средно по 6 или 7 часовника за разлика от жените в Америка – те носят само няколко ръчни часовника според повода. В повечето случаи хората си купуват часовници и очакват те да им служат максимално дълго. Разделят се с тях, когато се счупят или когато ги изгубят. Но днес бизнес-часовника на китката е аксесоарът, който настина може да повлияе на вашия бизнес-имидж. А това определено е решаващо.
Истината е, че в днешното високотехнологично време малцина са тези, които се нуждаят от ръчен часовник. Часът можем да сверим навсякъде – на нашият компютър, на телевизора си, на мобилния телефони дори на мъкровълновата печка. Модните марки, производителки на този ценен аксесоар вече отправят поглед извън рамките на класическите модели тип “Swatch”. Но дори и тази утвърдена компания разработва нови модели с инкрустирани кристали и раздвижен дизайн.
Специалистите в тази област дори смятат, че днес вече е нормално да имаме цял “гардероб” от часовници както имаме дузини чанти с различни цветове и дизайн. Новите технологични постижения позволяват на стилистите в часовникарската индустрия да инкрустират кристали, диаманти, перли и какви ли още не орнаменти върху часовниците. Така този аксесоар се превръща в особено желан подарък от всяка дама. Оказва се, че жените все повече носят часовниците на китките си не защото имат нужда от тях, а защото ги харесват и придават допълнителен шик към техните тоалети.
Според последните тенденции “часовникът на 2008 година” би трябвало да е задължително с по-овална или дори неправилна форма, с оригинален цвят и десен, да има кристали навсякъде. Стилът “арт деко” е в разгара си – плоски форми, модерни преплитания на елементите, асиметрия, ръчна изработка, употребата на скъпи материали.
Черните цветове и завършващи дизайна акценти, например, са особено популярни напоследък. Подобни образци са предназначени предимно за “жената-воин” – амбициозната, борбена дама, която не би се спряла пред нищо и пред никого. Подобни дизайнерски решения са типични за футуристичното течение в модата за следващата година.
Цветът и формата, наред с допълнителните украшения, превръщат часовника в иконично бижу. Според тенденциите за 2008 година ще сте особено актуални, ако вашият ръчен часовник е комбинация от златисто и сребристо. Това е особено аристократично и най-вече – с ретро нотки от 70-те години.
Източник:
www.fashion-era.com
Снимки:
www.fashion-era.com