* На 10 април (четвъртък) от 20.00 часа в зала 3 на НДК унгарските изпълнители ще представят новият дизайн на марката и колекция пролет-лято 2008
След броени дни България ще се превърне в най-горещата модна дестинация. Световното танцово шоу Triumph Music Superstar пристига в нашата страна, за да представи по оригинален начин новият корпоративен дизайн на Triumph, както и хитовите тенденции при дамското бельо за сезона пролет-лято 2008. Чрез оригинална хореография унгарските изпълнители ще “нарисуват” с танц ексклузивната промяна на световния концерн и ще отправят лятно предизвикателство към дамите да открият своето модно превъплъщение.
“Триумф Интернационал” принадлежи към най-големите производители на бельо в света. Основните марки на европейския концерн, които се предлагат в България, са Triumph® and sloggi®.
В брой 7/2008 на авторитетното немско списание “Werben&Verkaufen“ е публикувана класация на най-авторитетните марки за 2007 година от гледна точка на потребителите. За първи път марка за бельо влиза в тази класация и това е Triumph, която е поставена на 7 място в категорията “Най-добра продуктова марка” (след нея са класирани “Nokia“ и “Nivea“), и на 4 място в категорията “Най-интензивно развиваща се марка” (преди нея са “Sony Ericson“,“Panasonic“ и “Brise“).
Снимки: Кадри от шоуто Triumph Music Superstar
Фото: © Triumph