
Италианското министерство на предприятията и производството чества стогодишнината на модната къща „Фенди“ със специална колекционерска марка. Тя е част от тематичната серия „Превъзходство на производствената и икономическата система“, посветена на емблематични италиански брандове, като подобна марка бе издадена за „Гучи“ през 2021 г.
Печатът представя нова интерпретация на логото Fendi Roma, създадено специално за повода. В характерния жълт цвят на марката се преплитат символите за числото едно и безкрайността, поставени върху фон с емблематичното лого FF, създадено от Карл Лагерфелд. Това лого, означаващо “Fun Furs”, датира от 1965 г., когато Лагерфелд става творчески директор на марката.
Колекционерската папка съдържа блок от четири марки, пощенска картичка, плик за първи ден и филателна карта. Всички елементи са представени в специален дизайн и допълнени с текст от Силвия Вентурини Фенди. В писмото си тя проследява историята на марката – от основаването ѝ през 1925 г. от Адел и Едоардо Фенди, през златния период с петте сестри Фенди и Карл Лагерфелд, до днешния ден.
Източник: WWD