H&M обяви, че следващата марка, с която ще работи в сътрудничество е „Кензо”, с дизайнери Умберто Леон и Керъл Лим. Работата им ще стартира с магазин през ноември тази година.
„Нямаме търпение да споделим с всички творчеството, забавлението и любовта към модата, представени чрез „Кензо” х H&M”, каза Ан-Софи Йохансон, творчески консултант на H&M. Тя разкрива, че сътрудничеството помежду им е довело създаването на мъжко, дамско облекло и специална селекция от аксесоари. „С това сътрудничество с H&M искаме да помислим мащабно, да разширим границите и да внесем нова енергия на „Кензо””, казаха от своя страна Лим и Леон. „Кензо” ще последва стъпките на някои от най-престижните модни къщи в индустрията, сред които „Изабел Марант”, „Александър Уанг”, „Матю Уилямсън”, „Марни”, „Карл Лагерфелд” и най-актуалната от последната година – „Белмен”.
Снимка:
1. Модел на „Кензо” за сезон есен-зима 2016 г.
Фото: © Indigital
Източник: http://www.vogue.co.uk/