* Оригиналната инициатива поставя началото на конкурса "Show me your sloggi 2008"
Българката Кристина Димитрова, която е първата победителка в конкурса “Show me your sloggi”, отново ще привлече световното внимание. На 12 юни 2008 г. между 14.00 и 20.00 часа централно европейско време всички потребители на сайта www.sloggi.com ще имат възможност да гледат на живо интерактивна фотосесия с участието на нашето момиче. Към нея ще се присъедини и победителят при мъжете – Андрей Андрей (на 24 години) от Румъния. С това оригинално онлайн събитие лидерът в производство на бельо sloggi ще даде старт на новата кампания за издирване на най-хубавото мъжко и женско дупе в света – “Show me your sloggi 2008”.
Култовият британец Рей Кукс ще бъде водещ на интерактивната фотосесия. Потребителите ще видят също интервюта с екипа и филмови клипове на различни участници. В обектива на камерите попада и известният моден фотограф Афонсо Гавина, който работи със звезди като Уил Смит, Рики Мартин и Бритни Спиърс. Фризьорът и гримьор Джордж Тсиокас както и стилистката Рита Амтор допълват списъка на професионалиния екип, който ще работи за шоуто.
С концепцията за интерактивна фотосесия sloggi навлиза в нова територия. Става въпрос за първия формат, в който потребителите могат активно да участват в процеса на заснемане на фотосесията. Те ще имат възможността да гледат Кристина и Андрей от четири различни камери. Избраната от потребителя камера ще представя случващото се в голям формат, а останалите камери също ще бъдат активни, но в по-малки прозорци. Всеки, който гледа на живо фотосесията, ще може директно да въздейства върху нейното заснемане чрез специално позициониран бутон за гласуване. По този начин потребителите ще изпълняват ролята на режисьор и ще могат да избират например кой модел бельо да бъде заснет.
За реализацията и концепцията на проекта sloggi работи съвместно със “Stream5 GmbH”. Младата компания от Мюнхен специализира в интерактивната уеб телевизия и видео.
Оливер Коменц, директор “Маркетинг и комуникация” на “Triumph International, акцентира върху интерактивния характер на концепцията. “С този подход ние придаваме завършен вид на цялостната маркетингова стратегия на конкурса “Show me your sloggi”. Даваме възможност на нашите потребители да получат цялостно усещане, докато изследват своите интереси в областта на състезанията за модели и таланти и активно участват в тях. Като марка, ориентирана към младите, факторът “забавление” е от огромно значение за sloggi, обяснява Коменц. “Убедени сме, че с това оригинално и нетрадиционно начало на световната кампания “Show me your sloggi 2008” ще успеем да популяризираме събитието още повече и да го направим още по-атрактивно за таргет групата ни, която обхваща хората от 20 до 30 годишна възраст.»
Фото: © sloggi