Актрисата Лили Колинс, позната от сериала „Емили в Париж“ и дъщеря на легендарния музикант Фил Колинс, стана новото лице на „Келвин Клайн“ (Calvin Klein). Тя участва в най-новата рекламна кампания на марката, представена чрез стилни фотосесии и динамични социални видеоклипове.

Колинс позира в селекция от модели от пролетната колекция 2025 на „Келвин Клайн“, включително елегантен жакардов блейзър, макси рокля от вискоза, миди пола от матов сатен и ефирна щампована рокля от креп. Дизайните са вдъхновени от всекидневната естетика на марката, подчертавайки минималистичната елегантност, характерна за бранда. Също така, актрисата модели от по-спортната линия „Келвин Клайн Студио“ (Calvin Klein Studio).

Завръщането на „Келвин Клайн“ в центъра на модната сцена е факт – марката направи триумфално ревю по време на Седмицата на модата в Ню Йорк миналия месец, след шестгодишна пауза. Събитието отбеляза и дебюта на новия творчески директор Вероника Леони, която ще представи първата си пълна колекция за бранда тази есен.
Преди назначението на Леони последното модно ревю на „Келвин Клайн“ беше през септември 2018 г., когато творчески директор на марката беше Раф Симънс.
С ново лице и свежа дизайнерска визия „Келвин Клайн“ се подготвя за нова ера, съчетавайки елегантност, иновация и модна устойчивост.
Източник: WWD