През 2025 г. моторният спорт ще отбележи своята 75-годишнина, а „Луи Вюитон“ се впуска с пълна скорост в това грандиозно събитие. Френската модна къща обяви десетгодишно партньорство с Формула 1, което ще я превърне в ключов играч при оформянето на визията на състезателните дестинации. Логото на модния бранд ще бъде неизменна част от церемониите и подиумите на Гран При, като ще утвърди връзката между света на модата и моторния спорт.
„Луи Вюитон“ ще продължи дългогодишната си традиция в изработването на емблематичните куфари за трофеите. За юбилейния сезон на Формула 1 през 2025 г. занаятчиите на марката от Asnieres са създали специална версия на Trophy Trunks, отличаваща се с класическия кафяв фон на LV и емблематичното V-лого. Новият сезон на Формула 1 ще стартира на 14 март с Гран При в Мелбърн, Австралия, където Louis Vuitton ще преплете своето наследство в света на висшата мода със състезателната традиция. Слоганът “Victory Travels in Louis Vuitton” ще бъде интегриран в церемониите по откриването и награждаването на победителите.

„Изключително горд съм от това партньорство между „Луи Вюитон“ и Формула 1. Нашата обща амбиция винаги е била да се стремим към иновации, майсторство и прецизност“, коментира Пиетро Бекари, председател и главен изпълнителен директор на „Луи Вюитон“. С това партньорство границите между модата и моторния спорт стават все по-незабележими, доказвайки, че стилът и скоростта вървят ръка за ръка.
Източник: Wonderland magazine