„Луи Вюитон“ ще подпомогне работата на „Уницеф“ за трета поредна година, чрез продажбата на сребърни гривни Lockit в цветни флуоресцентни цветове. Гривните се продават на дребно за 175 паунда, от които 100 паунда се даряват на „Уницеф“. Дизайнът на сребърния медальон е вдъхновен от катинара на Джордж Вюитон, създаден през 1980 г., за да защити вещите на клиентите си. Символът на защитата е избран, за да обозначи обещанието на марката да помогне на децата в нужда.
„Идеята за кампанията #makeapromise идва от децата. Когато те обещаят нещо, го мислят и го запечатват с малко обещание. Децата ни показват прост начин за промяна на света. Става въпрос за обединяване на сили в целия свят, за да се наберат средства и информираност за децата. Вярваме в обещанията. Нашата цел е да достигнем до възможно най-много хора и да направим промяна.“, споделя Майкъл Бърк, председател и главен изпълнителен директор на „Луи Вюитон“ пред „Вог“.
От началото на кампанията, която започна през 2016 г., са отпуснати 5 милиона долара на името на „Уницеф“. Средствата са предназначени за деца в Сирия и съседни страни, за безопасна питейна вода, храна, санитарни възли и медицински грижи, също и за одеяла и дрехи за студените месеци. Парньорството на „Уницеф“ и „Луи Вютон“ е помогнало за животоспасяващо водоснабдяване на един и половина милиона деца и техните семейства през 2017 г.
Снимка:
1. Гривната на „Луи Вюитон“ в подкрепа на „Уницеф“.
Фото и източник: http://www.vogue.co.uk/article