Фото: © Архив “Маркам Фешън”“Маркам Фешън” е единствената българскя марка, поканена да участва в дефилетата на световното модно изложение в Дюселдорф. В него взеха участие повече от две хиляди модни къщи от цял свят.
След много прецизна селекция от Германската асоциация на модните и текстилни дизайнери, русенската фирма бе избрана да покаже своята нова колекция есен-зима 2009. Сред участниците се открояваха имената на известните модни къщи “Ана Скот”, “Римини”, “Бандолера” и други.
Фото: © Архив “Маркам Фешън” Модните презентации на европейските и световните марки бяха разделени тематично в няколко основни групи, две от които бяха : шоу на „Воини на кралицата” – с преобладаващи нюанси на черния цвят, и “Snow time” – феерия в бяло. “Маркам Фешън” взе участие във всички модни презентации, както и във финалния галаспектакъл.
Николай Бузов, главният дизайнер на Маркам Fashion, сподели за българските медии: „Ние сме ефимерни. Участието ни е напълно логично. Вложихме много усилия и последователност в изграждането на марка и стил. Забележителни и носители на новата визия, следвайки тенденциите в модата, сега ние имаме място сред най-креативните!”
На модното изложение в Дюселдорф “Маркъм Фешън” представи своята нова колекция есен-зима 2009. Тя е създадена в три основни линии: “City” – стил, създаден за динамичната, съвременна жена и нейното свободно време, излъчващ чувство на комфорт и защитеност. “In Focus” – представя новия “smart” силует на “Маркам Фешън” – шик с изненадващо премерен детайл, минималистичен дизайнерски маниер, чиста линия и перфектно качество. “Exclusive” – класически и женствен силует или ултрамодерен – с изненадващи линия и обем.
Фото: © Архив “Маркам Фешън”Колекцията създава финес и комфорт на деловите дами от света на бизнеса и политиката, носи полъха на респектираща елегантност. Съвременният вид е подсилен от високотехнологични тъкани, съчетани с естествени материи. Цветовете са нежна палитра от мед и сребро, черно и антрацит, меланж от виолет и червено, лила и бордо, бяло. С тях е нарисувана модерната и футуристична картина за следващия сезон на “Маркам Фешън”.
През последните години марката изгради представителства в почти цяла Европа, Русия и САЩ. Наскоро тя отвори магазини и в Румъния.
Следващото предизвикателство за “Маркам Фешън” е представянето им на модните форуми “Стил” в Бърно, и “CPM” – в Москва.