Nike обяви партньорство с марката Skims, основана от Ким Кардашиян, за да пусне нова линия дамско спортно облекло. Колекцията, наречена NikeSKIMS, ще дебютира тази пролет в САЩ и ще включва тренировъчни дрехи, обувки и аксесоари.

Очаква се сътрудничеството да помогне на Nike да разшири влиянието си сред женската аудитория, тъй като в момента компанията разчита основно на мъжките си продукти за повече от половината от продажбите си.
Акциите на Nike поскъпнаха с 4% след обявяването на новината, което е най-големият им дневен ръст от назначаването на главния изпълнителен директор Елиът Хил през септември миналата година.

Търсенето на висококачествени дамски спортни дрехи, като йога клинове и джогинг панталони, продължава да нараства, водено от компании като Lululemon, Alo Yoga и Vuori. Skims, оценена на около 4 милиарда долара, вече е доказан лидер в сегмента на оформящото облекло и премиум бельото.
Първата колекция NikeSKIMS ще бъде налична както в избрани магазини в САЩ, така и онлайн. По-широкото ѝ разпространение в търговската мрежа и на едро е планирано за 2026 г.
Източник: Reuters