По време на седмицата на модата в Китай бяха представени колекции есен/зима 2020 на дизайнери като Peng Jing и Джоу Ли, но в празна зала. Въпреки това помещението беше подготвено както обикновено, тъй като спектакълът се предаваше на живо онлайн. Това последва провеждането на Шанхайската седмица на модата, която премина в цифров формат още през месец март.
Онлайн сайтът за електронна търговия Secoo беше официален партньор на събитието. Той излъчи над 100 модни ревюта и презентации онлайн до 7 май. Някои събития ще могат да се гледат и в Youtube, като се очаква скоро да достигнат до 500 000 онлайн зрители.
Снимка:
- Модели представят колекция от китайския дизайнер Джоу Ли в празна зала.
Фото: REUTERS / https://www.thenational.ae/lifestyle/luxury/china-fashion-week-takes-place-without-an-audience-in-pictures-1.1014842#5