ВИКТОРИЯ БЕКЪМ И „МАНГО“ В КОЛАБОРАЦИЯ

ВИКТОРИЯ БЕКЪМ И „МАНГО“ В КОЛАБОРАЦИЯ

Първата колекция на Виктория Бекъм за „Манго“ ще бъде показана на 23 април т.г., а новината за творческата колаборация между известната дизайнерка и модна икона и испанския бранд предизвика вълна от интерес в модния свят. Чрез този ход Виктория Бекъм не само разширява портфолиото си от успешни проекти, но се утвърждава още повече като една от най-влиятелните фигури в индустрията.

Виктория Бекъм и Юстисия Руано – главен дизайнер на дамската линия на „Манго“.

„Манго“ описва новата линия като „перфектна комбинация от класически британски лукс“. Предварителните кадри от колекцията повдигат леко завесата и показват модел, облечен с костюм от обемно бяло сако и широк панталон, както и прилепнала по тялото бяла рокля, с триъгълно деколте.

Снимка: Виктория Бекъм и Юстисия Руано – главен дизайнер на дамската линия на „Манго“.

Фото: Harper’s Bazaar
Източник: Harper’s Bazaar




Прочетено: 641 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 127, Май 2024

СЕРИНА УИЛЯМС И ЛИНИЯТА Ѝ ГРИМОВЕ WYN BEAUTY

Серина Уилямс представи новата си линия гримове WYN Beauty и така разшири своето портфолио, което включва собствена колекция облекла, както и колаборации с различни спортни марки като „Найк“ и „Пума“.  Името на бранда е игра на думи, тъй като при произнасянето си звучи като „победа“. Линията стартира с 10  продукта в ярки зелени опаковки, напомнящи цвета на топка за тенис.

Серина Уилямс

Серина Уилямс споделя, че продуктите са с веган формули, дерматологично тествани са, а опаковките им могат да бъдат рециклирани.

Снимка: Серина Уилямс.
Фото: US MAGAZINE
Източник: Beauty Packaging




Прочетено: 642 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 127, Май 2024

COMME DES GARÇONS ПРЕДЛАГА ДАМСКИ ЧАНТИ

Култовият японски бранд Comme des Garçons добавя към своето портфолио дамски чанти, които вече са с етикет „Made in Italy“. Водещият магазин на марката в Париж ще предлага първите луксозни модели, които са в по-висок ценови диапазон и варират между 1200 и 1700 евро. Трапецовидните аксесоари в малки и средни размери бележат „началото на нова колекция от чанти, отличаващи се с най-високо качество на изработка и материал, които само Италия може да предложи“, се казва в официално изявление на  Comme des Garçons, споделено ексклузивно с WWD.

дамски чанти

По-голямата част от чантите и  емблематичните портфейли с цип на Comme des Garçons са произведени в Япония.

Снимка: Новите чанти на Comme des Garçons са произведени в Италия.

Фото: WWD
Източник: WWD




Прочетено: 644 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 127, Май 2024

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 126: ТОМИ ХИЛФИГЕР СТАРТИРА МОДНА ИГРА
   БРОЙ 126: „ГУЧИ“ ПОДКРЕПЯ ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ПРОГРАМА НА УНИЦЕФ
   БРОЙ 126: „СЕН ЛОРАН“ ОТВАРЯ „ЦЕНТЪР ЗА ВЪРХОВИ ПОСТИЖЕНИЯ“ В ТОСКАНА
   БРОЙ 125: ТВОРЧЕСКИЯТ ДИРЕКТОР НА MOSCHINO ПОЧИНА НА 46 ГОДИНИ
   БРОЙ 125: ОТКРАДНАХА ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА BALMAIN
   БРОЙ 125: FENTY И PUMA С НОВА ОБЩА КОЛЕКЦИЯ
   БРОЙ 125: ЗА ПЪРВИ ПЪТ: ЧЕРНОКОЖА ЖЕНА НАЧЕЛО НА БРИТАНСКИЯ VOGUE

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing