ВИКТОРИЯ БЕКЪМ И „МАНГО“ В КОЛАБОРАЦИЯ
Първата колекция на Виктория Бекъм за „Манго“ ще бъде показана на 23 април т.г., а новината за творческата колаборация между известната дизайнерка и модна икона и испанския бранд предизвика вълна от интерес в модния свят. Чрез този ход Виктория Бекъм не само разширява портфолиото си от успешни проекти, но се утвърждава още повече като една от най-влиятелните фигури в индустрията.
„Манго“ описва новата линия като „перфектна комбинация от класически британски лукс“. Предварителните кадри от колекцията повдигат леко завесата и показват модел, облечен с костюм от обемно бяло сако и широк панталон, както и прилепнала по тялото бяла рокля, с триъгълно деколте.
Снимка: Виктория Бекъм и Юстисия Руано – главен дизайнер на дамската линия на „Манго“.
Фото: Harper’s Bazaar
Източник: Harper’s Bazaar
Прочетено: 641 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 127, Май 2024
СЕРИНА УИЛЯМС И ЛИНИЯТА Ѝ ГРИМОВЕ WYN BEAUTY
Серина Уилямс представи новата си линия гримове WYN Beauty и така разшири своето портфолио, което включва собствена колекция облекла, както и колаборации с различни спортни марки като „Найк“ и „Пума“. Името на бранда е игра на думи, тъй като при произнасянето си звучи като „победа“. Линията стартира с 10 продукта в ярки зелени опаковки, напомнящи цвета на топка за тенис.
Серина Уилямс споделя, че продуктите са с веган формули, дерматологично тествани са, а опаковките им могат да бъдат рециклирани.
Снимка: Серина Уилямс.
Фото: US MAGAZINE
Източник: Beauty Packaging
Прочетено: 642 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 127, Май 2024
COMME DES GARÇONS ПРЕДЛАГА ДАМСКИ ЧАНТИ
Култовият японски бранд Comme des Garçons добавя към своето портфолио дамски чанти, които вече са с етикет „Made in Italy“. Водещият магазин на марката в Париж ще предлага първите луксозни модели, които са в по-висок ценови диапазон и варират между 1200 и 1700 евро. Трапецовидните аксесоари в малки и средни размери бележат „началото на нова колекция от чанти, отличаващи се с най-високо качество на изработка и материал, които само Италия може да предложи“, се казва в официално изявление на Comme des Garçons, споделено ексклузивно с WWD.
По-голямата част от чантите и емблематичните портфейли с цип на Comme des Garçons са произведени в Япония.
Снимка: Новите чанти на Comme des Garçons са произведени в Италия.
Фото: WWD
Източник: WWD
Прочетено: 644 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 127, Май 2024
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 126: ТОМИ ХИЛФИГЕР СТАРТИРА МОДНА ИГРА
БРОЙ 126: „ГУЧИ“ ПОДКРЕПЯ ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ПРОГРАМА НА УНИЦЕФ
БРОЙ 126: „СЕН ЛОРАН“ ОТВАРЯ „ЦЕНТЪР ЗА ВЪРХОВИ ПОСТИЖЕНИЯ“ В ТОСКАНА
БРОЙ 125: ТВОРЧЕСКИЯТ ДИРЕКТОР НА MOSCHINO ПОЧИНА НА 46 ГОДИНИ
БРОЙ 125: ОТКРАДНАХА ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА BALMAIN
БРОЙ 125: FENTY И PUMA С НОВА ОБЩА КОЛЕКЦИЯ
БРОЙ 125: ЗА ПЪРВИ ПЪТ: ЧЕРНОКОЖА ЖЕНА НАЧЕЛО НА БРИТАНСКИЯ VOGUE