ФОТОКОНКУРС: СЕЛФИ С ОЧИЛА

ФОТОКОНКУРС: СЕЛФИ С ОЧИЛА

*KWIAT подарява очила не на шега + модна изненада

 

От 27 март до 15 април българската марка очила KWIAT ще проведе фотоконкурс „Селфи с очила” (снимка-автопортрет, която човек или група хора са заснели сами с мобилно устройство). Изненадата този път е партньорството на KWIAT с модния дизайнер Николай Божилов, носител на „Златна игла 2013” на Академията за мода.

Наградите за фотоконкурса включват слънчеви очила или диоптричнa рамкa по избор и специална награда – индивидуална модна консултация с подарък тоалет с уникален дизайн от Николай Божилов. Желаещите да участват, трябва да изпратят на официалната страница на приложението "Фотоконкурс" KWIAT във Фейсбук своя селфи снимка, на която са с очила. Участникът, чиято селфи снимка събере най-много харесвания, ще спечели очила по избор от KWIAT и специлната награда от дизайнера Николай Божилов. Освен първата и следващите три снимки в класацията с най-много харесания ще бъдат наградени с очила по избор.

Златна игла 2014

Сайтове: www.kwiat.bg; www.nikolaybozhilov.com Снимка: 1. Ники Божилов в бутика си с очила на KWIAT. Фото: © Яне Голев за KWIAT/От игла до конец Модел: Ребека/Визаж Коса: Ева Вучкова


Прочетено: 2842 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 71, Април 2014

ДИГИТАЛНИТЕ УСТРОЙСТВА – ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО ЗА ЧОВЕШКОТО ОКО

Силвия Стоянова

* Грижа за очите от ново поколение с дигитални и прогресивни стъкла

През 2013-та година броят на мобилно-свързаните устройства надхвърли населението на света. Смартфони, таблети и GPS системи са част от ежедневието на повечето хора. А тенденцията е мобилните дигитални устройства все повече да завладяват света на съвременния човек.

Изследвания сочат, че сред хората от 30 до 49 години, които за първи път се сблъскват с проблеми със зрението наблизо, 75% са потребителите на смартфони, 63% прекарват 5 или повече часа на ден, използвайки дигитални устройства и 29% притежават таблет или дигитален четец на книги. Честата употреба на мобилни цифрови устройства е свързана с нови предизвикателства за човешкото око. Гледането на цифровия дисплей значително увеличава броя на фокусиранията от далечно към близко разстояние, което силно затруднява мускулите в окото. Те работят през целия ден, за да се гарантира ясно зрение при ползването на цифрови устройства. Резултатът е зрителна умора, намалена способност за акомодация, замъглено зрение, сухота в очите и болки във врата.

ДИГИТАЛНИТЕ УСТРОЙСТВА – ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО ЗА ЧОВЕШКОТО ОКО

ДИГИТАЛНИТЕ УСТРОЙСТВА – ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО ЗА ЧОВЕШКОТО ОКО

Новите дигитални лещи осигуряват необходимия зрителен комфорт на хората, които всекидневно боравят с цифрови устройства. Zeiss Digital Lenses са нова категория лещи, подходящи при първи избор на очила и са проектирани специално да помагат на хората, които за първи път се сблъскват с проблеми със зрението наблизо. ZEISS лещите осигуряват комфорт при ползването на цифрови устройства чрез комбинацията от зони за далечно и близко виждане с плавен преход между тях. Стрес тест, проведен сред потребителите на таблети и смартфони, доказва ефективността на дигиталните лещи – при 90% от участниците намаляването на симптомите на умора и напрежение в очите е до 4 пъти.

ДИГИТАЛНИТЕ УСТРОЙСТВА – ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО ЗА ЧОВЕШКОТО ОКО

ДИГИТАЛНИТЕ УСТРОЙСТВА – ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО ЗА ЧОВЕШКОТО ОКО

Усъвършенстваните прогресивни стъкла от своя стана улесняват всекидневието на тези, които имат нужда от корекция на зрението за различни разстояния. При шофиране, работа на компютър, комбинирана с четене на документи на хартиен носител и други, с прогресивните стъкла вместо два или три чифта, човек може да носи едни очила за близко, средно и далечно виждане. Дизайнът и технологията на изработка на дигиталните и прогресивите лещи са идентични.

ДИГИТАЛНИТЕ УСТРОЙСТВА – ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО ЗА ЧОВЕШКОТО ОКО

Цената на тези по-специални стъкла варира в диапазона 150 – 700 лв., за едното стъкло. Съответно колкото е по-висока цената, класът на прогресива е по-висок. Що се отнася до прогресивните и дигитални стъкла обаче, качеството вече е достъпно! Добрата новина е, че за първи път производителите на различни марки прогресивни стъкла дават възможност на потребителите в България да ги закупят със сериозна отстъпка от 50 %, т.е. – да платят само едното стъкло. В тази връзка оптики GRAND Optics, JOY Optics и Zeiss Experience Center обявяват месеците март и април за месеци на прогресивните стъкла.

За идеално зрение и дигиталните, и прогресивните лещи трябва да са съобразени с формата на лицето, позицията на очите, наклона на главата и много други индивидуални параметри, което се постига чрез вземане на мерки с високотехнологична система, наречена i-Terminal или на ръка от оптик или оптометрист. Това можете да направите бързо и лесно в някой от очните кабинети на веригата GRAND Optics, JOY Optics и Zeiss Experience Center с мрежа от над 30 оптики в градовете София, Варна, Бургас, Пловдив, Стара Загора и Враца. Всеки кабинет е обзаведен с най-съвременна специализирана оптична и диагностична апаратура за снемане на мерки и изработка. Освен големия избор на рамки, качествена апаратура и многото локации, друго важно предимство на веригата оптики е гаранцията за адаптация – ако за период от един месец човек не усети комфорт при ползването на прогресивните лещи, в опиките ще ги заменят с бифокални или еднофокусни стъкла.

ДИГИТАЛНИТЕ УСТРОЙСТВА – ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО ЗА ЧОВЕШКОТО ОКО

Вид екстра са различните покрития, които могат да бъдат нанесени както върху прогресивните, така и върху дигиталните стъкла: антирефлексно, което елиминира вредните отблясъци, антистатично, твърдо или хидрофобно, както и комбинация от всички тях. Стъклата (и двата вида) могат да бъдат и фотосоларни – да потъмняват на слънце и да изсветляват в закрити помещения.

ДИГИТАЛНИТЕ УСТРОЙСТВА – ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО ЗА ЧОВЕШКОТО ОКО

Повече информация на www.grandoptics.bg и www.joyoptics.bg

Снимки:
1. – 2. Zeiss Digital Lenses осигуряват зрителен комфорт при ползването на цифрови устройства
3. – 7. Прогресивните стъкла комбинират зони за далечно, средно и близко виждане.
Фото: © Joy Fashion/От игла до конец




Прочетено: 3118 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 71, Април 2014

Модни вълнения

Ирина Танева

Седмицата на модата в стария Лондон беше забързана и вдъхновяваща. Освен събитията, включени в главния списък на основния организатор – Британският моден съвет, имаше и много други съпътстващи модни събития. „Топшоп”, „Нарцис” и „Моден скаут” се откроиха сред останалите с добра организация и представяне на интересни, млади, иновативни дизайнери, които тепърва ще добиват световна популярност. Доста от ревютата се състояха в няколко зали на огромния „Фримейсънс Хол”, в близост до главната сграда „Съмърсет хаус”, където за поредна година Британският моден съвет беше опънал тентите си. Между двете сгради се наблюдаваше неспирен поток от модни скаути, фенове, блогъри, фотографи, журналисти и купувачи, забързани да не пропуснат шоуто на любимия си дизайнер.

Модни вълнения

Модни вълнения

Тълпата беше много пъстра не само в цветове, но и в стилове и настроения. Стилно облечените дами и господа пристигаха с покани в ръце и се отправяха към главния вход. Експериментаторите в облеклото напротив, обикаляха наоколо, търсейки окото на обектива. Истинските почитатели на талантливите дизайнери тръпнеха в очакване на дълги опашки, което понякога отнемаше около час и половина. Всички с телефони в ръка не пропускаха да се отбележат в социалните мрежи Инстаграм, Туитър и Фейсбук. Усмивки, снимки, суета, любопитство, нетърпение, очарование... нюансите на емоцията и поведението на публиката бяха толкова много.

През тази дългоочаквана седмица идеите си за следващия сезон есен/зима 2014-2015 г. показаха световно известни дизайнери като Вивиан Уестууд, Давид Кома, Ж. П. Браганза, Кристофър Бейли, Джонатан Сандерс, Матю Уилямсън и много други. Сред приказки за горски феи и цветни градини, животни с най-различни кожи, рокерки, звездни галактики, средновековна романтика в къдри и плисета, импресионистични вдъхновения и калейдоскопска геометрия, магическият свят на модата завладя всички присъстващи гости, журналисти и почитатели на марките.

Освен ревюта, в програмата бяха включени още дизайнерски изложения, презентации, инсталации и партита с най-ярките имена на британската модна сцена. Любопитството на публиката без покани и достъп до ревютата беше задоволено с излъчвания на живо на видео стени в „Съмърсет хаус” и по специални канали, както и със серия от събития и изложби из целия град.

Модни вълнения

Модни вълнения

В дизайнерските шоуруми взеха участие около 150 дизайнера на облекла, бижута, обувки и аксесоари, като всеки беше подредил в минималистично пространство творенията си.

Този сезон Британския моден съвет отново беше отворил вратите на своя „Магазин” по време на седмицата на модата. Неговото лого е създадено от световноизвестния художник сър Питър Блейк. Мястото е проектирано отново от известния сценограф Робърт Стори. Магазинът е концептуален и в него всеки може да закупи произведение на изкуството на брандове като Bella Freud, Markus Lupfer, Zoe Jordan и др.

Модни вълнения

Модни вълнения

Тази година се завърна и така наречената „Международна модна витрина”, в която взеха участие над 30 посолства и културни институции в Лондон. Те популяризираха свои дизайнери на английския моден небосклон. А на централната лондонска улица „Странд” архитектско студио Пернила Орстет проектира специално пространство от 14 витрини, на които бяха изложени творенията на дизайнери от Аржентина, Австрия, Чехия, Естония, Грузия и др.

Нова инициатива започна този сезон – „Модни филми”. Главен спонсор и инициатор на идеята за филмова колаборация между дизайнери и създатели на филми е известният британски бранд River Island. Няколко нови филми за модата, включително и автобиографични, бяха прожектирани в Деня на влюбените – 14 февруари – намек за любовта към изкуството.

Модни вълнения

По време на модната седмица се проведоха още и филмовите награди БАФТА и Британските награди. Всички те обединиха талантливи хора от различни сфери, създаващи изкуство във Великобритания и обогатиха седмицата със световно известни филмови лица.

Лондонските подиуми разкриха новите модни превъплъщения за следващата зима, тенденциите в цветове, кройки и форми, както при облеклата, така и при аксесоарите, обувките и бижутата, маникюра и прическите. Богатството на брандовете дава възможност на потребителите да изберат най-подходящото за себе си и отново да изненадват със забележителен стайлинг през следващата модна седмица.

Модни вълнения

Снимки:
1. Фенове на лондонската марка DAKS.
2. Модел палто DAKS.
3. Плетена рокля на DAKS.
4. Плетива и еко кожи на младата дизайнерка Devika Dass.
5. Обувки на марката Rayne.
6. Бижута на Fiona Paxton.
7. Шал и коприна с кадифе на John Mitchell, Япония.
8. „Съмърсет Хаус” и тентите на седмицата на модата в Лондон.
Фото: © Личен архив на Ирина Танева




Прочетено: 3440 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 71, Март 2014

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 70: KWIAT подарява очила на влюбени двойки
   БРОЙ 70: „Агресия” облече българските олимпийци
   БРОЙ 70: НА 23 ГОДИНИ С РАЗРУШЕНИ ЗЪБИ МОМЧИЛ ОТКРИ СВОЯ АНГЕЛ В ЛИЦЕТО НА Д-Р ЕЛИЗА ГЕОРГИЕВА
   БРОЙ 69: Обновеният VITOSHA Live Club отвори врати в София
   БРОЙ 69: KWIAT подарява очила за Коледа с фотоконкурс

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing