Колекцията на Кристиан Сириано за Седмицата на модата в Ню Йорк се превърна в празник на естетиката, вдъхновена от автомобилния свят. Дизайнерът, черпейки вдъхновение от споделената си страст към колите с баща си, представи модели, които не само подчертаха динамичните линии и ярките цветове на автомобилите, но и предизвикаха традиционните представи за мъжественост, свързани с тях. Подиумът бе истинско визуално преживяване – в центъра му се издигаше живописна розова градина, а акцентът беше внушителна червено-черна Toyota, която служеше едновременно като фон и муза за дефилиращите модели.
Сириано отново впечатли с иновативност в използваните материали и техники. Жилетките напомняха петролни отблясъци върху мокър асфалт, докато сложните бродерии имитираха шарката на автомобилни гуми. Гладките, блестящи силуети на роклите отразяваха елегантните извивки на спортните автомобили. Сред най-запомнящите се визии бе тази на Коко Роша, облечена в минирокля-сако в черно, украсена с каскадни дипли от алена коприна – прецизно пресъздаване на цветовата схема на Toyota-та на сцената.

Но шоуто на Сириано не беше само демонстрация на модно майсторство – то утвърди и ценностите на бранда му, сред които водещи са инклузивността и различните типове красота. Мъже дефилираха с лъскави къси сака и широки панталони, а жените – с изискани вечерни рокли, подчертаващи тяхната индивидуалност извън наложените стандарти.

Знакови лица от шоубизнеса запълниха първите редове – Кейти Холмс бе забелязана в компанията на Джулиан Хъф и Упи Голдбърг, а Тифани Хадиш изрази възхищението си от това колко красива се чувства в дрехите на Сириано. Адам Ламбърт се появи в дълго сако в дълбококафяв нюанс – творение на дизайнера – преди да заеме мястото си сред звездните гости. Освен с естетика и иновации, Кристиан Сириано впечатли и с ангажираността си към социални каузи – приходите от билети за ревюто бяха насочени към подпомагане на жертвите на пожарите в Лос Анджелис. Така дизайнерът отново доказа, че модата може да бъде не само изкуство, но и платформа за добротворчество.
Източник:
Debonair Afrik