Специално за своите почитатели “Том Тейлър” обяви 20% намаление на цялата колекция Лято 2009. Актуалните облекла на марката могат да бъдат открити на по-ниски цени в бутиците в София, Пловдив и Варна. Официален представител на модната къща за България е фирма “Пронтомода” ООД с управител Анна Геновска.
За топлия сезон марката предлага свежи цветове и леки материи. Дамите са елегантни в бяло, а в мъжката мода доминират сиво и синьо. Моряшкото райе, съчетание между черно и бяло, е хитова тенденция в облеклата за силния пол. Детската мода е свежа, пъстра и носи послание за весели игри и забавления.
Тази година “Том Тейлър” отбелязва 10 години присъствие на българския моден пазар. Сред ценителите на марката у нас са редица журналисти и телевизионни водещи като Надя ("Елит" по БНТ), Део, проф. Любомир Стойков, Димитър Павлов, Румен Луканов и др.
Брандът е сред лидерите в предлагането на висококачествено кежуъл облекло и иновативни аксесоари. Една от тайните на успеха на “Том Тейлър” е утвърждаването на младежките ценности с всяка нова колекция, което е предпоставка за наличието на лоялни почитатели на марката. Философията на дизайнерския екип се основава на мотото “Кежуъл мода за всекидневния живот”. Стилът на облеклата с марка “Том Тейлър” съчетава небрежна елегантност и комфорт, което го прави предпочитан както за всекидневието, така и за по-официални поводи. “Том Тейлър” се предлага в 35 страни в целия свят.
Фото: Архив “Том Тейлър”