Съществува неписано правило, че колкото по-скъпи са нещата, толкова по-добри са те, но дали наистина е така и заслужава ли си да даваме милиони, за да се докоснем до истинското качество и лукс?
Луксът е сред най-актуалните тенденции на съвремения лайфстайл. Той е навсякъде – в модата, в гастрономията, в туризма, в технологиите и къде ли още не. Все по-често ставаме свидетели на главозамайващи цени, които дори мозъкът ни не можа да осмисли. По-долу ще ви представим някои от най-скъпите стоки, които съществуват и дори вече са намерили своите купувачи.
Най-скъпото бельо е на стойност $ 15 милиона. По него сияят 1 300 скъпоценни камъка, включително 300 карата рубини, пришити върху луксозен червен сатен. За пръв път скъпоценното бельо е показано по време на откриването на бутиса на „Виктория’ с сикрет” на Бродуей в Манхатън.
Рубинените пантофси на Хари Уинстън са най-скъпите обувки в света. Те са продадени за $ 3 милиона и са изработени от 4 600 рубина, които са общо 1 350 карата. Скъпоценните пантофи са създадени през 1989 година и са продадени на рекордната цена през 2000 година.
Какво ще кажете за чадър за $ 50 000. Той е дело на съвместна работа между италианския автомобилен магнат Флавио Бриаторе и дизайнера Анжело Галасо. Чадърът е част от ексклузивната им линия висша мода за мъже и е изработен от крокодилска кожа с най-високо качество.
Най-скъпите дънки са дело на новата модна къща „Сикрет съркъс”, която вярва, че най-добрият приятел на жената са диамантите. Първият чифт дънки от уникалната луксозна колекция на марката е продаден за $ 1.3 милиона.
Изобретателят на първото автоматично червило – Гуарлейн е създател и на най-скъпото червило в света. То се казва “KissKiss Gold and Diamonds” и е на стойност от $ 62 000. Червилото се предлага в 15 различни нюанса, ръчно подбрани от известния френски гримьор Оливие Ешодмезон. Опаковката на червилото е изработена от 18 карата злато и 199 диаманта. Върху нея дори може да бъде инкрустирано персонално име или индивидуално послание.
Фото: