„Джими Чу” е поела контрола над континенталната част на бизнеса в Китай. От 2009 година насам, британската марка за обувки е работила по разпределението с досегашния партньор – „Куту”. Придобиването е вече в ход и се очаква да бъде завършено през четвъртото тримесечие. „Джими Чу” (Shanghai) Трейдинг Ко ООД е създадена по-рано тази година и ще упражнява надзор върху развитието на 36-те магазина в Азия.
„Китай е жизнено важен пазар за „Джими Чу”, където имаме достатъчно възможности за растеж", каза Пиер Дени, главен изпълнителен директор на марката. „Контролът над пазара ще ни позволи по-нататъшно развитие на марката и нашия бизнес ще се доближи до клиентите ни в региона."
Марката разширява дейността си в континенталната част на Китай за първи път през 2007 година. Още четири магазина ще бъдат отворени в региона през следващите месеци, а плановете за следващите няколко години за пускането на още 30 магазина.
Снимка:
- – 2. Модели на „Джими Чу” от круизната колекция 2013 г.
Фото: http://www.jimmychoo.com
Източник: http://www.vogue.co.uk