Световното господство на „Гучи“ продължава. Модната платформа Lyst анализира поведението на над 5 милиона човека, които търсят или поръчват модни артикули в интернет. От 12 000 дизайнери и онлайн магазини, „Гучи“ се оказва марката, от която хората са най-заинтересовани. Според анализа 6 милиона потребители на интернет са направили търсене онлайн за чанта, колан или обувки на „Гучи“ между октомври и декември 2018 г. Двата аксесоари на „Гучи“, които бяха на върха на списъка с топ 10 продукти, натрупаха два пъти повече поръчки от другите осем продукта взети заедно. Най-търсена е чантата Soho Disco, а след нея се нарежда лого коланът на „Гучи“.
Снимки:
1. Кожена малка Soho Disco чанта „Гучи“.
2. Кожен лого колан „Гучи“.
Фото: Gucci / www.gucci.com
Източник: https://www.vogue.co.uk