Наред с останалите реформи в компанията, „Конде Наст“ (Condé Nast) стартира и нова, изцяло независима онлайн платформа – „Вог Бизнес“.
Проектът стартира като нюзлетър, който ще разглежда тенденциите; въздействието на по-широката динамика на световния пазар, от изменението на климата до геополитиката; културни модели и промени, които влияят на търговията на дребно и обратно; как технологичните и научни постижения оформят начина, по който се произвеждат, пласират и продават продуктите.
B2B изданието се разработва от юни 2018 г. и оттогава бюлетинът има 7000 абоната. До момента услугата се предлага само на английски език и е безплатна, като прогнозите са, че до края на годината това ще се промени.
Фото: VENETIA SCOTT
Източници:
https://www.vogue.co.uk/article/conde-nast-international-launches-vogue-business
https://digiday.com/media/conde-nast-international-goes-b2b-vogue-business/