„Луи Вюитон” е обявена за най-скъпата луксозна марка в света за седма поредна година. Проучването е проведено от глобалната изследователска компания Millward Brown Optimor. Селектирането е направено въз основа на анализ от представянето на марката и интервюта на потребителите.
Френската модна къща „Луи Вюитон” е на стойност 25,9 милиарда щатски долара. Тя се конкурира с компанията „Хермес”, която се нареди на второ място с 19,1 милиарда долара. „Хермес” е отбелязала 61% ръст в приходите си спрямо миналата година. Швейцарската марка часовници „Ролекс” бе поставена на трето място в проучването. Тя е на стойност 7,17 милиарда долара.
Снимка:
1. Модел на модната марка „Луи Вюитон” от колекцията есен-зима 2012/2013.
Фото: http://www.vogue.co.uk/
Източник: http://www.vogue.co.uk/