Определено от 2020 година, не се очакваше силен ръст в продажбите на скъпите марки. „Гучи“ отбеляза 22% загуба на годишна база. Все пак марката остава основната сила на Kering и отговаря за 2/3 от оборота на компанията. Не само Kовид кризата е причина за спад на продажбите на марката, но и естетиката на колекциите, които вече не се разглеждат като свеж продукт. Марката „Гучи“ е започнала да прави фини промени в колекциите си, като въвежда по-класически модели дамски чанти. Флорентинската модна къща ще донесе нова ера на потребители, търсещи лукс по време на пандемия.
Източник: https://fashionunited.com/news/business/gucci-s-sales-have-lost-momentum-affecting-kering-s-recovery/2021021838189
Снимка: https://www.pinterest.com/pin/508554982911208799/