„Хесен корпорейшън”, която по-рано тази година придоби собствеността върху марката „Томи Хилфигер”, обяви спад в продажбите. Компанията отчита загуби в размер на почти шестнадесет милиона английски лири за последните три месеца, в сравнение с тридесет и четири милиона лири печалба за същия период през миналата година. Въпреки това, от модната централа имат позитивно отношение към бъдещето на марката. „Действаме бързо, за да сближим двете организации и да оползотворим възможностите, които изникнаха пред нас със сключването на тази сделка”, обясни изпълнителният директор Емануел Чирико.
„Хесен корпорейшън”, чието притежание е и бранда „Келвин Клайн”, закупи „Томи Хилфигер” през месец март 2010 г. и така се превърнна в един от най-големите модни конгломерати в световен мащаб.
Снимка:
1. Модел от колекцията на „Томи Хилфигер” за сезон есен/зима 2010-2011.
Фото: www.vogue.co.uk