ДЕСИ БАНОВА-ПЛЕВНЕЛИЕВА E ТАЗГОДИШНOТО ЛИЦЕ НА КАМПАНИЯТА ЗА ПРОФИЛАКТИКА НА ДЕТСКОТО ЗРЕНИЕ НА KWIAT

ДЕСИ БАНОВА-ПЛЕВНЕЛИЕВА E ТАЗГОДИШНOТО ЛИЦЕ НА КАМПАНИЯТА ЗА ПРОФИЛАКТИКА НА ДЕТСКОТО ЗРЕНИЕ НА KWIAT

Деси Банова-Плевнелиева и дъщеря ѝ Йоанна ще бъдат лицата на националнатa кампания на KWIAT за профилактика на детското зрение 2020. Тази година кампанията ще се проведе през септември и октомври и в нея ще могат да си направят безплатен очен скрининг деца на възраст от 6 до 18 години. Графикът и локациите ще бъдат обявени на 01 септември тук: https://www.kwiat.bg/novini/

Деси Банова-Плевнелиева

За осма поредна година българската марка очила KWIAT организира кампания за безплатен очен скрининг на деца и младежи в цялата страна. Целта на кампанията е не само да се провери зрението на децата, а и да се обясни, както на тях, така и на техните родители, че е важно целогодишно да следят как се развива то. Специалистите на KWIAT дават полезни съвети на родителите какво в поведението и държанието на техните деца трябва да следят и кои са първите признаци, че детето може да има някакъв проблем със зрението. Вижте повече тук: https://www.kwiat.bg/polezno/

Деси Банова-Плевнелиева

Ненапразно тази година лицата на кампанията Деси Банова-Плевнелиева и Йоанна са с по едно закрито око. Това е най-лесният начин да се провери зрението преди посещението при специалист. Ако детето закрие първо едното си око и види ясно предмет в далечината по същия начин, по който го види, когато закрие другото си око, то това би показало, че то вижда еднакво и с двете очи. Но ако види дори и с едното око леко размазан предмета, то това вече е признак за нарушение. 

Деси Банова-Плевнелиева

„Тази година избрахме Деси Банова-Плевнелиева за лице на кампанията, защото освен че е много активна и участва в различни социални проекти и благотворителни каузи, през всичките тези години тя е била част от кампанията за профилактика на детското зрение. Също така има специално отношение към грижата за здравето на децата“, споделя Павел Цветков, управител и собственик на KWIAT.

Деси Банова-Плевнелиева

Снимки:
1.Деси Банова с очила „Квиат“
2.Кампания на „Квиат“ за профилактика на детско зрение
3. – 4. Деси Банова и детенце за кампанията на „Квиат“ за профилактика на детското зрение




Прочетено: 2121 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 108, Септември 2020

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 107: ЛЯТНА МАГИЯ ОТ ЦВЕТОВЕ ПРИ НОКТИТЕ
   БРОЙ 106: Пет тренда, които превърнаха официалните рокли в must-have за всяка жена
   БРОЙ 106: ОФТАЛМОЛОГЪТ ДОЦ. Д-Р АНДРЕЙ АНДРЕЕВ С ПОЛЕЗНИ СЪВЕТИ ЗА ОЧИТЕ КАТО ВХОД ЗА КОРОНАВИРУСА
   БРОЙ 106: ДИЗАЙНЕРКАТА РАДОСЛАВА ЛАЗАРОВА ИЗРАБОТИ ЗАЩИТНИ МАСКИ ЗА БОЛНИЦАТА В СМОЛЯН
   БРОЙ 105: Гел лакът - начин да изразиш себе си

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing