Елена Кристиано и магията на O Sole Mio: корицата на Code Life блести с италиански шик
Темата на новия брой на списание Code Life е “O Sole mio”, която е любима на Елена Кристиано – собственик на Christian of Roma. „Песента е написана през 1898 г. от неаполитанския журналист Джовани Капуро и композирана от Енрико ди Капуа, също неаполитанец, който заедно с баща си – цигулар, живее в царска Русия. Историята твърди, че музиката е вдъхновена от един красив изгрев – не в Неапол, а в Одеса – на брега на Черно море. На Черноморието, в Созопол, избрахме да направим и нашата фотосесия .Това е най-популярната италианска песен в света и се изпълнява като химн на Италия през 1920 г. в Белгия по време на олимпийските игри. Присъства в репертоара, както на най-великите оперни изпълнители като Енрико Карузо и Лучано Павароти, така и в един от най-продаваните албуми на Елвис Пресли“, споделя г-жа Кристиано.
Специално от остров Капри за събитието долетя Scialapopolo di Capri Gruppo Folcloristico – един от най-известните бендове на Италия, основан през 1925 г. на приказния остров Капри. Атрактивните музиканти и танцьори огласиха ресторант Ador на хотел Intercontinental с горещи ритми и най-красивите италиански песни. Часове наред гостите пяха и танцуваха заедно с групата. Класно просеко и италиански кулинарни изкушения, както и украса с лимони и зеленина добавиха още великолепие към вечерта. По случай събитието бизнес дамата бе избрала дълга рокля от Dolce & Gabbana, в класически за бранда принтове в бяло и синьо.
„Благодаря на всички гости, които уважиха партито на списание Code life. Благодаря на Code Fashion TV и в частност на Мария Бонева за поканата да съм гост на тяхната медия. Тук е мястото да поздравя прекрасния екип, с който създадохме корицата и съдържанието на изданието. “O sole mio” е Италия, а Италия е темата на този брой и за мен е чест вече 30 години да имам шанса да работя и представям, чрез бизнеса си, една от най-красивите страни в света. Благодаря на посланика на Италия в България Н. Пр. Джузепина Дзара, която уважи с присъствието си събитието, както и на представителите на италианската общност в България“, допълни Елена Кристиано.
Проф. Любомир Стойков – председател на Академията за мода, сподели впечатленията си от уникалното парти така: „Елена Кристиано даде първокласен урок по парти култура и специални събития, мотивирана от това, че е на корицата на лъскавото списание Code Life. Зашеметяващото участие на прочутия италиански бенд Scialapopolo di Capri Gruppo Folcloristico, долетял специално от легендарния остров по нейна покана придаде необикновен чар на премиерата на журнала и ознаменува по още един – висококултурен и естетски начин 30-годишнината на Christian of Roma Group. Радвам се, че бях сред поканените гости в ресторант Ador и благодаря на Елена Кристиано и Code Life!“.
Партньор на събитието бяха и луксозните автомобили на Maserati. Един от моделите на бранда Grecale GT бе паркиран в градината на ресторанта, а гостите цяла вечер се снимаха с него.
Специални гости на партито бяха и претендентките за титлата Lady Universe 2024. Конкурсът ще се проведе в последната гала вечер на Sofia Fashion Week, а красавиците от цял свят се забавляваха по италиански цяла вечер.
На червения килим бяха Н. Пр. Джузепина Дзара, посланик на Италия в България, Мария Кристиано, проф. Любомир Стойков, Мила Захариева, Вили Боршукова, Магдалина Вълчанова, Милена Шаркова, Таня Скринска, Мария Силвестър, Евгени Минчев, Милен Стаматов, Цвети Разложка, адв. Биляна Тончева, адв. Камелия Рускова, Енджи Касабие, Бони, Борислав Сапунджиев – Урсула, Гергана Петрова, Албена Александрова, проф. Йонко Мермерски, Слав и Хубен, Деляна Маринова – Джуджи, Маури и много представители на бюти индустрията и модния бизнес у нас.
Прочетено: 523 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 128, Октомври 2024
КАК ДА СЪЗДАДЕМ ПЕРФЕКТНИЯ МОДЕН ПОСТ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ?
София Павлова
Instagram е платформа, която почти всички хора днес използват или поне знаят за нея. До преди една-две години платформата се използваше основно за качване на постове под формата на снимки, а видеата бяха качвани по-скоро на така наречените „сторита“ в Instagram. От скоро това се промени и вече социалната мрежа предлага опцията за качване на видеа под формата на Reels – кратък видеоклип, който може така да се направи, за да наподобява много на тези видеа, които се качват в познатата на всички социална мрежа TikTok. В платформата TikTok основните постове са видеа, които представляват transition с музика за фон или се чува гласът на човека, който ги прави.
Какъв е перфектният моден пост за тези две социални мрежи? На първо място трябва да се избере аудитория, на база на която ще се правят постовете. Трябва да се знае какво харесва съответно тази аудитория и какво иска да види тя. След това трябва да се подбере добра идея за модния пост, който не е нужно да бъде само за тоалета, който сте избрали да носите днес или по какъв начин сте съчетали дрехите, или какви аксесоари сте им прибавили. Може да бъде много повече от просто съчетание на дрехи. Такъв тип пост би могъл да се базира на модните съвети, които можете да споделите с аудиторията. Бихте могли да споделяте мнение за модните тенденции, новини и събития. Друга идея е да давате съвети не само за съчетаването на дрехи, но и за това, кои тоалети на какви типове тела подхождат. Може да се покажат, съчетават или коментират новите сезонни модни тенденции.
Постът, който ще пускате трябва да бъде направен по интересен, интерактивен и привличащ вниманието на публиката начин. Ако ще се състои от скрийншот или колаж от снимки, които имате, трябва да бъдат с добро качество. Хората влизат в своите социални мрежи, за да разпускат от тежкото всекидневие, което имат, затова е хубаво публикацията да бъде едновременно полезен, разпускащ, кратък и неангажиращ. Постът, който предоставяте на вашите адресати трябва да има послание и цел. Надписът, който ще поставите отдолу под публикацията, освен че трябва да бъде свързан с нея, трябва и да бъде оригинален – кратко и заинтригуващо. Препоръчително е публикациите да не са прекалено цветни, но и да не са черно-бели – трябва да се открие перфектният баланс.
Ако постът, който ще пускате е видео или снимки, които ще правите на момента, е препоръчително да имате хубава светлина. Препоръчително е снимките и видеата да се правят със светлинен ринг, ако имате такъв наличен. Мястото, на което ще се снима също е важно, то зависи от типа на поста, който ще се качва – ако правите видео, в което давате съвети, може да се направи и вкъщи на вашата тоалетката. Ако правите видео с няколко тоалети, подходящи за различни поводи, може различните тоалети да се снимат на подходящите места за тях.
Светлината е от изключително значение, независимо какво съдържание качвате. Може да помислите за светлинен ринг, ако искате съдържанието да изглежда по-професионално. Не на последно място по важност е мястото, на което ще се снима – трябва да е избрано внимателно, за да пасне на цялостната идея.
Снимки:
- Примерен колаж.
Фото: Pinterest
- Снимка с Ring Light.
Фото: Pinterest
Източници:
- https://www.quora.com/What-is-a-style-post
- https://grin.co/blog/tips-for-fashion-influencers-on-instagram/
- https://daireto.com/perfect-instagram-post-for-marketing/
Прочетено: 652 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 128, Септември 2024
„АЗ СЪМ: СЕЛИН ДИОН“ – ФИЛМ ЗА КАНАДСКАТА ПЕВИЦА
Премиерата на документалната лента „Аз съм: Селин Дион“ се превърна в емоционално събитие за канадската певица, която през декември 2022 г. обяви, че страда от рядкото генетично заболяване Синдром на скования човек. Диагнозата промени изцяло живота и кариерата ѝ – тя се оттегли от сцената и вече година и половина е извън светлината на прожекторите.
Представянето на филма обаче бележи голямото завръщане на Селин Дион, която беше избрала стилен бял тоалет на „Диор“, състоящ се от елегантна сатенена риза и обемна пола до земята. На червения килим 56-годишната звезда беше придружена от сина си Рене Чарлс Анжелил, а самата тя оказа специално внимание на своя невролог, д-р Аманда Пике. Дион обяви, че нейната фондация ще дари 2 млн. долара за създаване на катедра по автоимунна неврология в медицинския кампус на университета в Колорадо, а Пике ще бъде първият човек, който ще я оглави.
Документалният филм, режисиран от Ирен Тейлър, „ни дава суров и честен поглед зад кулисите на борбата на емблематичната суперзвезда с болест, променяща живота“, се казва в официалната информация. „Вашето присъствие в моя път е безценен дар. Този филм е моето любовно писмо до всеки от вас. Надявам се да ви видя много, много скоро“, сподели в емоционално откровение Селин Дион. Изключително развълнуваната звезда се разплака, докато произнасяше своята реч под бурните аплодисменти на присъстващите.
Диагнозата на изпълнителката на „Силата на любовта“ промени живота ѝ на 360 градуса. Тя трябваше да отмени своето турне, както и да предприеме интензивен план за лечение, който включва лекарства, имунна терапия, вокална терапия и физическа рехабилитация пет дни в седмицата. „Феновете ми липсват страшно много. Това е партньорство. Това, което давам, те го връщат чрез емоцията си, която виждам на лицата им с усмивките им, със сълзите им“, споделя Селин Дион.
„Аз съм: Селин Дион“ излезе в Prime Video на 25 юни.
Снимки:
- Селин Дион на премиерата на документалния филм заедно със сина си Рене Чарлс Анжелил.
Фото: People
- „Аз съм: Селин Дион“.
Фото: Instagram
Източник: Smart Fashion Media
Прочетено: 872 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 128, Юли 2024
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 127: РЕСПЕКТ КЪМ КОМУНИКАЦИОННИЯ ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ НА ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ
БРОЙ 124: МАРК ЗУКЪРБЪРГ С НАЙ-НОВОТО ДОПЪЛНЕНИЕ НА META
БРОЙ 123: ПРОФЕСИОНАЛНА ДИСЕКЦИЯ НА ПУБЛИЧНАТА КОМУНИКАЦИЯ
БРОЙ 121: ТЕНДЕНЦИИТЕ В СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ
БРОЙ 120: ИНФОРМАЦИОННИТЕ ИЗТОЧНИЦИ В МЕТАВСЕЛЕНАТА