ДИЗАЙНЕРКАТА ТАНЯ ЯН СЪЗДАДЕ ЛИНИЯ С НЕПРЕХОДНИ АУТФИТИ

ДИЗАЙНЕРКАТА ТАНЯ ЯН СЪЗДАДЕ ЛИНИЯ С НЕПРЕХОДНИ АУТФИТИ

* Новата си колекция “Be Timeless” тя презентира за първи път по време на
наградите „БГ модна икона 2021“

Ивана Стоянова

Ексклузивно за ревю-спектакъла на наградите „БГ модна икона 2021”, дизайнерката покорила модните подиуми в Милано и Казахстан – Таня Ян, представи част от най-новата си колекция "Be Timeless". Линията е вдъхновена от класическия силует през погледа на съвременната модерна жена. Всеки сет е метаморфоза и може да бъде превърнат от всекидневно облекло в изключителен вечерен тоалет, в комбинация с подходящите бижута. Материите, които присъстват в “Be Timesless” също носят послание за непреходност – букле, деним и плетива. Колекцията е насочена към модерната, активна жена, която знае как да подчертае стила, блясъка и красотата си.

Таня Ян

Таня Ян е намерила златната среда в работата си като дизайнер, коуч и стилист. Казва, че да си жена е привилегия и изкуство и изразява именно това в модните си колекции, като изключение не прави и “Be Timeless”. Дизайнерката винаги е искала да се занимавам с психология и мода, затова избира да се развива в тези две сфери.

Таня Ян

След като завършва средното си образование, започва специална коучинг програма в Лондон при един от най-добрите треньори в света по личностно развитие – Антони Робинс. След това дизайнерката се среща с Наталия Кобилкина и Академията за треньори и се влюбва в терапевтичната работа и арт-практиките. Така се и запознава с Елена Величкова – основател на института по арт-терапия в България. Работила е също и със Светлана Керимова, Лариса Ренар, Игор Незабатко и Лучия Джованини.

Таня Ян

Таня Ян

Таня Ян

Таня Ян

След време Таня Ян открива своята истинска любов – модата. Така идва и една специална за дизайнерката среща – с професор Любомир Стойков, чието обучение тя описва с думите „дълбочина, посока и стойност“. Дебютното ревю на Таня Ян с първата й колекция „Бягащата с вълци“, тя представя по време на модните награди „Златна игла 2018“. След старта на кариерата й, дизайнерката взима участие в много други формати, включително в международни спектакли, като седмиците на модата в Милано и Казахстан, и създава женските ателиета „Жената-хамелеон“, „Академия – мода“ и „Тайните градини на съвременните богини“.

Таня Ян

Таня Ян

Въпреки, че колекция “Be Timeless” е вдъхновена от непреходни аутфити и материи, на първо място за Таня Ян е уникалността на дрехите, които твори. Не случайно политиката на бранда й е да създава бутикови облекла, вдъхновени от докосването на различни платове, като всеки аутфит носи послание и притежава своя история.

Снимки:

1. – 6. Аутфити от колекция “Be Timeless”, представени по време на „БГ модна икона 2021“.
7. – 8. Таня Ян на финала на ревюто за представяне на колекция “Be Timeless” по време на „БГ модна икона 2021“.
Фото: Антон Марков / Академия за мода




Прочетено: 1590 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 113, Юли 2021

АЛБЕНА АЛЕКСАНДРОВА СЪС СПЕКТАКЪЛ „ГАРГА В КЛЕТКА НЕ СЕДИ“ ПО СЛУЧАЙ 30 ГОДИШНИНАТА НА МОДНИЯ СИ БРАНД

Хелена Тодорова

Ревю-спектакълът „БГ модна икона 2021“ беше открит от трикратната носителка на Златна игла Албена Александрова по случай 30 годишнината на „Рошавата гарга”. Дизайнерката създава моднaта къща през 1991 година и я превръща във водеща в дамската мода. През 1996 г. Албена заминава за Париж, където практикува мода в централата на Yves Saint Laurent. Две години по-късно става негов представител за България, а от 2000 година добавя марките Sonia Rykiel, Nina Ricci, Cacharel, Jean-Louis Scherrer, Castelbajac, Faust в своя бутик. По-късно среща Hanae Mori в Париж и става неин представител за България с линията й Haute Couture. Същата година модният експерт създава статуетка „Рошавата гарга“ по случай 10 годишния юбилей на модната къща.

Рошавата гарга

Албена Александрова е канена три пъти да облича куклата Барби по неин модел. Една от темите е „Да спасим София от боклука!” и тя облича своята Барби с отпадъчни материали, събрани от улицата. През 2005 и 2006 година престижната марка кафе „Лаваца“ канят дизайнерката да направи за тях колекции по теми „Първа класа“ и „Жената котка“ за представянето на годишния календар. За първи път в историята „Лаваца“ кани един и същи дизайнер за две поредни колекции.

Рошавата гарга

Рошавата гарга

Рошавата гарга

Рошавата гарга

В ревю-спектакъла на наградите за най-стилните и успешни българи Албена Александрова показа ексклузивната линия от 8 аутфита, предназначени за изложба в музей на модата. Ретроспективното връщане в годините на емблематични аутфити на бранда доказаха актуалността на дизайна и модната му линия и в наши дни. Начало на представянето на колекцията даде самата дизайнерка, която още от основаването на марката е и нейно лице. И така 30 години и над 130 арт креации, модни ревюта и фешън спектакли по-късно в Холандия, Франция, Русия и Америка, „Рошавата гарга” отпразнува своя юбилей именно в България по време на най-утвърдените модни награди в страната.                                       

Рошавата гарга

Рошавата гарга

Рошавата гарга

Рошавата гарга

„Аз създавам и предлагам облекла, които нямат давност. С дрехите на „Рошавата гарга“ винаги ще сте актуални, без значение от времето. Екстравагантната класика е точното определение на моя стил – стилът на личността. Във всекидневието си ние сме в роля, ние сме в образ, ние сме това, което сме! С дрехите на „Рошавата гарга“ ще ви посрещнат с уважение, а как ще ви изпратят – зависи само от вас!”, споделя създателката на модния бранд по случай 30 годишнината му.

Рошавата гарга

Рошавата гарга

Рошавата гарга

Снимки:

1. Дизайнерката Албена Александрова открива ревю-сектакъла.
2. - 9. Ревю на Албена Александрова по време на БГ модна икона 2021.
10. - 11. Проф. Любомир Стойков поздравява Албена Александрова за 30 годишнината на нейния бранд и й поднася специална грамота от Академията за мода.
12. Албена Александрова и проф. Стойков на финала на ревюто с манекените, представили колекцията на „Рошавата гарга“.
Фото: © Антон Марков / Академия за мода – 1, 2, 5, 6, 8, 10, 11
Фото: © Хайлайф / Академия за мода – 3, 4, 7, 9, 12




Прочетено: 1604 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 113, Юли 2021

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 112: БГ МОДНА ИКОНА 2021 ОБЕЩАВА СТИЛНА ЦЕРЕМОНИЯ И БЛЯСКАВ РЕВЮ-СПЕКТАКЪЛ
   БРОЙ 111: МИЛА ЗАХАРИЕВА СТАРТИРА СОБСТВЕН МОДЕН БРАНД
   БРОЙ 110: Радослава Лазарова представи сватбена колекция Impressions
   БРОЙ 109: ЩЕ ОТЛИЧАТ НАЙ-СТИЛНИТЕ БЪЛГАРИ ЗА 2020-ТА ГОДИНА
   БРОЙ 109: Рени Стил Русе представи колекция есен-зима 2020/2021
   БРОЙ 109: PALOMA FASHION ОТКРИ НОВ БУТИК

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing