„АДИДАС“ СЪДИ ТОМ БРАУН ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА РАЙЕТА

„АДИДАС“ СЪДИ ТОМ БРАУН ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА РАЙЕТА

Немският гигант за спортни стоки е подал жалба срещу Том Браун, който започва да предлага обувки и облекла в спортен стил с две, три или четири успоредни ивици, които объркващо наподобяват марката с три такива, а именно „Адидас“. Компанията иска от съда в Ню Йорк „да нареди за постоянно Том Браун да спре разпространението, пускането на пазара или продажбата на облекло и обувки, използвайки имитации на Adidas Three-Stripe Mark”. Също така иска парично обезщетение и отказ от всички печалби от продажбите на предполагаемото нарушаващо спортно облекло.

Adidas Three-Stripe Mark срещу Том Браун.

Снимка: Adidas Three-Stripe Mark срещу Том Браун.

Фото: https://fashionunited.com/news/business/adidas-sues-thom-browne-for-use-of-stripes/2021063040729
Източник: https://fashionunited.com/news/business/adidas-sues-thom-browne-for-use-of-stripes/2021063040729




Прочетено: 1472 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 113, Юли 2021

JD SPORTS FASHION ВИЖДА ПО-ВИСОКА ПЕЧАЛБА ПРЕДИ ДАНЪЦИТЕ

Британската компания е на път да осигури коригирана печалба преди данъци за цялата година на повишено ниво, не по-малко от 550 милиона паунда. Фирмата заяви, че нейната прогноза отразява риска от по-нататъшно временно затваряне на магазини и потенциалното изплащане на държавна подкрепа за разходи за заплати през текущата година.

JD Sports

JD Sports има около 3300 магазина в 29 държави, след придобиването на DTLR Villa LLC в САЩ и Marketing Investment Group SA в Централна Европа тази година, но имат временно затворени магазини в Азиатско-Тихоокеанския регион.

Компанията възнамерява да раздели настоящата роля на изпълнителен председател и главен изпълнителен директор преди следващото годишно общо събрание, а всеобхватният процес ще започне скоро.

Фото: https://content.internetretailing.net/AcuCustom/Sitename/DAM/027/jdplc.png

Източник: https://fashionunited.com/news/business/jd-sports-fashion-says-sees-higher-fy-adjusted-pre-tax-profit/2021070140775




Прочетено: 1467 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 113, Юли 2021

RICHEMONT КУПУВА DELVAUX И ИЗВЕСТНИТЕ МУ КОЖЕНИ ЧАНТИ

Швейцарският гигант за луксозни стоки Richemont купи Delvaux – емблематична  компания за кожени изделия, основана в Брюксел преди два века и считана за изобретател на кожената чанта, но точната сума не се посочва. Компанията, регистрирана в Цюрих, получава повече от половината от продажбите си от бижута и е компанията майка на Cartier и Van Cleef & Arpels.

Delvaux

Причината за продажбата е, че Delvaux пострада от последиците от пандемията на коронавируса от 2020 г., по-специално ограниченията, които спряха посещенията на китайски туристи, които са големи потребители на продуктите му. Според белгийския вестник L'Echo, продажбите му са намалели с около 40% в сравнение с периода преди Covid.

Снимка: Бутик на Delvaux.
Фото: https://images.businessoffashion.com/arc-prod-images/YHM745J76RHRDJMOUVGEKPNS6Q?auto=format%2Ccompress&crop=top&fit=crop&h=275&w=494
Източник: https://fashionunited.com/news/business/richemont-buys-delvaux-and-its-famous-leather-handbags/2021070140783




Прочетено: 1470 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 113, Юли 2021

REWARDSTYLE И LIKETOKNOW.IT РЕБРАНДИРАТ ПРИЛОЖЕНИЕ ЗА ПАЗАРУВАНЕ

RewardStyle – платформа за технология за осигуряване на приходи от съдържание от инфлунесъри и приложението за пазаруване LikeToKnow.it се ребрандират, за да станат LTK. Обединението на двете платформи ще улесни потребителите и онлайн покупката на стоки. LTK ще се превърне в дестинация на едно гише, която поставя инфлунесърите  в бизнеса с три основни области - създател, марка и потребители.

LikeToKnow.it

Ребрандирането на компанията ще влезе в сила незабавно в държавите, където услугите на LTK и приложението за пазаруване ще бъдат локализирани за регионални брандове и инфлуенсъри по-късно тази година.

Инфлуенсърите използват собствената технологична платформа на LTK, за да създават, управляват и развиват свои собствени магазини за електронна търговия и за да стимулират онлайн продажбите на дребно за марки.

Снимка: Приложението на LikeToKnow.it.

Фото и източник: https://fashionunited.com/news/business/rewardstyle-and-liketoknow-it-shopping-app-rebrand/2021070140777




Прочетено: 1470 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 113, Юли 2021

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 112: ДИЗАЙНЕРКАТА НА ALEGRA НАПРАВИ ЕКСКЛУЗИВНА МОДНА ПРЕЗЕНТАЦИЯ В ГРАНД ХОТЕЛ „МИЛЕНИУМ“
   БРОЙ 112: G-STAR RAW: УСТОЙЧИВ ПИОНЕР СРЕД ОСНОВНИТЕ МАРКИ ДЕНИМ
   БРОЙ 112: „СВАРОВСКИ“ РАЗКРИВА НОВА ИДЕНТИЧНОСТ
   БРОЙ 112: „ТИМБЪРЛЕНД“ ИЗГРАЖДА ПЪРВАТА СИСТЕМА ЗА ДОСТАВКА НА РЕГЕНЕРАТИВНА ГУМА
   БРОЙ 112: „ШАНЕЛ“ ЩЕ СИ ПАРТНИРА С КЕЙМБРИДЖ

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing