INTERNATIONAL FASHION CONNECTION И НБУ СЪС СЪВМЕСТЕН ПРОЕКТ
На 12 октомври 2022 г. в UniArt Gallery се проведе събитие на тема „Истинските истории от бизнеса и възможности за финансиране на стартиращите предприятия" с организатор Business Lady Club Exclusive, с президент г-жа Мила Захариева, съвместно с International Fashion Connection и Нов български университет/Център за кариерно развитие на НБУ. Домакин беше доц. д-р Кристина Савова - ръководител на департамент „Дизайн" към НБУ, с подкрепата на доц. д-р Ренета Димитрова - ръководител на департамент „Икономика", а модераторът бе гл. ас. д-р Стефания Темелкова - преподавател в департамент „Икономика" към НБУ. По време на събитието International Fashion Connection представи своята стажантска програма, която има за цел да подпомага на всички млади хора в България. Повече за нея може да научите от тук: https://interfashionconnect.com/bg-catalog-details-19.html
Д-р Бойков Таков - изпълнителният директор на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, беше специален гост и даде отговори на важни въпроси като:
- Бизнес развитие в сложни времена, възможно ли е това?
- Какво предстои като държавни и европейски политики?
- Какви са възможностите за финансова подкрепа на малкия и среден бизнес?
В „Истинските истории от бизнеса и възможности за финансиране на стартиращите предприятия" взеха участие и студенти от департамент „Дизайн", „Икономика", „Администрация и управление" (НБУ).
Видео: BUSINESS LADY CLUB, INTERNATIONAL FASHION CONNECTION И НБУ С ОБЩ ПРОЕКТ
Снимки:
1. – 6. Г-жа Мила Захариева заедно с партньори и гости по време на събитието „Истинските истории от бизнеса и възможности за финансиране на стартиращите предприятия".
Фото: © Хайлайф
Прочетено: 1440 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 120, Октомври 2022
ДЖОНСЪН И ДЖОНСЪН СПИРАТ ПРОДАЖБАТА НА БЕБЕШКА ПУДРА С ТАЛК
Британската марка „Джонсън и Джонсън“ прекратява производството на своята бебешка пудра на основата на талк в световен мащаб през 2023 г., заради многобройни съдебни дела за твърдения, че талкът причинява рак. Поради тази причина компанията ще премине към съществуващата си бебешка пудра, базирана изцяло на основата на царевично нишесте.
В изявление „Джонсън и Джонсън“ твърдят, че техният продукт е безопасен за употреба, добавяйки, че стои зад десетилетия на независим научен анализ, който показва, че талковата бебешка пудра „не съдържа азбест и не причинява рак“.
Снимка: Илюстративна снимка на бебе.
Фото: © Unsplash
Прочетено: 1672 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 120, Септември 2022
„ВИКТОРИЯ СИКРЕТ“ СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА ДАРЯВАНЕ НА ДАМСКО БЕЛЬО
"Виктория Сикрет" стартират нова програма, чрез която заявяват, че се стремят да дарят бельо на един милион жени до 2025 г.
Инициативата "VS&Co Essentials" ще започне с дарение от близо един милион бикини, които ще бъдат раздадени на около 140 000 жени в САЩ.
Първото дарение ще бъде направено в партньорство с базираната в Мериленд организация с нестопанска цел "I Support The Girls", която събира и разпространява основни артикули за бездомни хора.
Снимка: Модел на "Виктория Сикрет"
Фото: © fashionunited.com
Прочетено: 1689 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 120, Септември 2022
МАРКАТА НА ВИКТОРИЯ БЕКЪМ ПРЕД ДЪЛГ ОТ 54 МИЛИОНА ПАУНДА
Компанията за дрехи на Виктория Бекъм е изправена пред дългове от 53,9 милиона паунда. Едноименната марка и новата линия гримове на Бекъм са загубили около 6,6 милиона паунда през 2020 г., след като вече са натрупали дългове от 15,6 милиона паунда през 2019 г.
„Виктория Бекъм Холдингс“ е отбелязала спад на общите си приходи с шест процента до 36,1 милиона паунда поради последиците от пандемията.
Снимка: Виктория Бекъм – собственик на едноименната модна марка.
Фото: © fashionunited.com
Прочетено: 1689 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 120, Септември 2022
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 118: INTERNATIONAL FASHION CONNECTION: ОБЕЩАВАЩА ОРГАНИЗАЦИЯ В ПОДКРЕПА НА МОДНИЯ БИЗНЕС
БРОЙ 117: „ВЕРСАЧЕ“ И „АЛИКЗАНДЪР МАККУИН“ С НОВИ ИЗПЪЛНИТЕЛНИ ДИРЕКТОРИ
БРОЙ 117: „БЕНЕТОН“ ВЛИЗА В МЕТАВСЕЛЕНАТА
БРОЙ 117: ФИЛИП ПЛЕЙН КУПУВА ЗЕМЯ НА МЕТАВСЕЛЕНАТА
БРОЙ 117: МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ СЪС СТРАТЕГИИ ЗА МОДНИТЕ РЕВЮТА