НАБЛИЖАВА РЕВЮ-СПЕКТАКЪЛЪТ „ЗЛАТНА ИГЛА 2021“
* Лице на „Златна игла 2021“ ще бъде Вероника Стефанова – Мис България Свят
* * Проф. Любомир Стойков: „Подиумът на Златната игла е трамплин за нови творчески успехи!“
Наближава кулминационното събитие в българския моден дизайн - Годишните награди „Златна игла“ на Академията за мода, които ще се връчат в края на месец октомври т.г. По време на специална церемония в хотел „Рамада София“ с високия приз ще бъдат отличени утвърдени творци в категориите: „Дизайнер на годината”, „Модна къща на годината”, „Моден фотограф”, „Моден грим” и „Най-добър млад дизайнер”. Бляскавото събитие ще се проведе при най-стриктно спазване на ограничителните мерки във връзка с COVID-19.
В продължение на повече от четвърт век Академията за мода стимулира най-добрите български модни творци и дава сцена за изява на талантливи дизайнери и утвърдени модни къщи. И тази година традицията е спазена и красив гала ревю-спектакъл ще предхожда официалната церемония по награждаването. В него по покана на Академията за мода ще участват дизайнери, сред които и някои от носителите на приза през изминалите години. Специално за VIP гостите на събитието и медиите, те ще покажат своите най-нови колекции.
Проф. Любомир Стойков, председател на Академията за мода, заяви: „Нашата неформална общност от водещи лайфстайл журналисти особено високо цени участието на модни дизайнери и брандове в гала ревю-спектакъла на това толкова значимо събитие за дизайна, изкуството и културата. Подиумът на Златната игла често се превръща в трамплин за нови успехи на модните творци и предприемачи както на нашата, така и на международната модна сцена. Надявам се, че и тази година ще бъде спазена тази великолепна традиция!“. Проф. Стойков изтъкна също, че Академията за мода и „Златна игла“ продължават да развиват своята социално отговорна мисия и ще подпомогнат студенти по моден дизайн. Помощта ще се изразява в осигуряването на финансова подкрепа, важни дизайнерски принадлежности, както и – за първи път - посещение на Седмицата на модата в Милано. Социалната инициатива на Академията за мода ще се осъществи с лицето на „Златна игла 2021“ - Вероника Стефанова, Мис България Свят, и известният български фотограф Костадин Кръстев – Коко – носител на Златна игла за модна фотография.
Гала вечерта ще бъде открита от трикратната носителка на „Златна игла“ София Борисова. Тя ще представи избрани творения от последната си колекция Sparkle, в колаборация с младата дизайнерка Доротея Борисова. Колекция “By M” на бранда Wolf Walley е инспирирана от бизнесдамата Маринела Арабаджиева, за която дизайнерката Милена Петрова изтъква, че за нея тя е „неизчерпаем източник на вдъхновение и стремеж за усъвършенстване“.
За първи път в ревю-спектакъла на Академията за мода ще участва бизнесдамата и собственик на моден бранд – Мила Захариева. Тя ще представи облекла от колекцията на La Cara Mi EXCLUSIVE by Mila Zaharieva, които включват висококачествени произведения създадени в дизайнерски десени, решени в комфортен и елегантен стил.
Десислава и Никола Карадамянови – дизайнери на модна къща „Бандерол“, ще покажат най-новата си колекция MIRACLES, вдъхновена от силата на човешкото въображение. Посланията са предназначени както за дамите, така и за господата.
Носителката на „Златна игла“ за „Модна иновация“ Аксел Харди ще презентира избрани предложения от колекция VAMP, насочена към жените, които имат изразена индивидуалност.
Финалната кулминация на ревю-спектакъла е отредена на дизайнерката на модния бранд „Рошавата гарга“ и трикратен носител на престижната „Златна игла“ – Албена Александрова. Нейната колекция „Пътуване във времето“ е съвкупност от метафори и размисли, носталгия и сантименталност, бунтарство и смиреност.
Лице на „Златна игла 2021“ е българският топмодел Вероника Стефанова - Мис България Свят 2017, която неотдавна стана майка за втори път. Водеща на грандиозното събитие за поредна година ще бъде очарователната Гери Дончева. Постановката на ревю-спектакъла по повод Годишните награди на Академията за мода е на Боян Караиванов. По традиция статуетката „Златна игла“ е изработена от известния български бижутер Анжело Красини.
За перфектната визия на манекените и водещата ще се погрижат коафьорският екип на Selena ES, официален представител за България на Balmain Hair Couture, екипът от професионални гримьори на Джулия Ангелова и салони за красота V&A Glamour. Церемонията по връчването на Годишните награди за мода ще завърши с изискан коктейл, по време на който гостите ще се насладят на изкушаващите десерти от сладкарници „Неделя”.
„Златна игла 2021“ се реализира с любезното съдействие на: кафе „Лаваца“, „Банка ДСК“, A1, „Ситроен“, „Автомотор Корпорация“, „Cesare Paciotti“, „Балкантел“, хотел „Рамада София”, KWIAT, Selena ES, Balmain Hair Couture, Джулия Ангелова, V&A Glamour, сладкарници „Неделя“, хотел „Самоков“, бутик за цветя „Талисман“ и клиники „Торакс“.
Снимки:
1. Лицето на „Златна игла 2021“ Вероника Стефанова – Мис България Свят 2017.
Фото: © Douglas Basset
2. Рокля Harper от колекция Sparkle на дизайнерката София Борисова в колаборация с младата дизайнерка Доротея Борисова.
Фото: © Костадин Кръстев - Коко
3. Предложение на Милена Петрова – дизайнер на модния бранд Wolf Walley.
Фото: © Личен архив на Милена Петрова
4. Предложение на модния бранд La Cara Mi EXCLUSIVE by Mila Zaharieva.
Фото: © Дилян Марков
5. Предложения на модна къща „Бандерол“ с дизайнери Десислава и Никола Карадамянови.
Фото: © Delyan Black
6. Предложение на Аксел Харди – дизайнер на модния бранд Axel Hardy.
Фото: © Дилян Марков
7. Предложение от колекция „Пътуване във времето“ с дизайнер Албена Александрова.
Фото: © Личен архив на Албена Александорва
8. Гери Дончева – водеща на „Златна игла 2021“.
Фото: © Костадин Кръстев – Коко
Прочетено: 1762 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 114, Октомври 2021
НОВАТА КОЛЕКЦИЯ НА "СЕН ЛОРАН" Е ВДЪХНОВЕНА ОТ СРЕБЪРНИЯ ВЯТЪР
За зима 2021 Антъни Вакарело изведе социално дистанцираното ревю на следващо ниво като представи колекцията си за „Сен Лоран“ на магическо място, изпълнено с природа. Озаглавена „Където духа сребърният вятър“, гамата беше показана чрез кинематографичен филм, улавящ бляскавата визия, вдъхновена от 60-те години.
„Сериозните въпроси ви тласкат да приемате други неща по-малко сериозно, като намирането на баланс, докато стоите на ръба – това е изтънчена дарба“, обяснява дизайнерът в изявление. Насочвайки „момиче в пейзажа, към който тя не принадлежи“, колекцията е разположена на сюрреалистичия фон на гигантски водопад, айсберги и други.
Откритата гледка определи отношението към шоуто, включващо метално боди, съчетано с ансамбъл от туийд яке и пола. Бляскавата тема продължава поредица от тоалети в най-различни нюанси, вариращи от лилаво и розово до червено и кафяво. На друго място модели вървят наперено по пистата в кожени облекла, включително с шорти с дължина до коляното, съчетани с дълги ботуши. По-нататък се открояват плетените жилетки, както и обшивките на блейзерите и ръбовете на полата.
Тук може да видите ревюто „Сен Лоран“:
Прочетено: 1812 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 114, Септември 2021
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 113: ТЕЛЕВИЗИЯ CODE FASHION ВРЪЧИ СВОИТЕ НАГРАДИ ЗА 2020-ТА
БРОЙ 113: ЕКСКЛУЗИВЕН РЕВЮ-СПЕКТАКЪЛ НА НОСИТЕЛИТЕ НА ЗЛАТНИ ИГЛИ
БРОЙ 112: „ЛАВАЦА” С ДЕСЕТГОДИШЕН АНГАЖИМЕНТ КЪМ ТЕНИСА
БРОЙ 111: КАКВО СЕ СЛУЧИ НА ПАРИЖКАТА СЕДМИЦАТА НА МОДАТА?
БРОЙ 110: Най-добрите СПА хотели на морето