3 съвета за кредитни карти, които всеки трябва да знае
Кредитните карти са удобен и ползотворен начин за извършване на покупки, но с тях трябва да се борави внимателно.
Използването на кредитна карта за плащане на ежедневни покупки е разумна идея. Плащането с кредитна карта е удобно, като цяло е по-безопасно от използването на пари в брой или дебитни карти и може да бъде много изгодно. Освен това, ако използвате картите си отговорно, изграждате солиден кредитен рейтинг.
Основите на използването на кредитна карта са доста прости: Купувате нещо с нея, печелите награди, равни на процент от похарченото, и след това плащате сметката си, когато тя дойде (в идеалния случай я плащате изцяло, за да не ви начислят лихва). Но можете да персонализирате и оптимизирате работата си с кредитната карта, за да получите по-голяма стойност и защита. Ето 3 съвета, които всеки трябва да знае, за да се възползва максимално от своите карти:
1. Сигналите за баланс могат да ви помогнат да контролирате разходите
Когато плащате за всичко в брой, може да е лесно да видите колко харчите. Проследяването на сумата, която внасяте в кредитна карта или в дебитна карта, не е толкова лесно, особено ако тепърва започвате да използвате кредит.
Много от издателите на кредитни карти обаче ви позволяват да настроите сигнали за салдо - известия, които ви уведомяват с текст, имейл или съобщение в приложението, че салдото ви се приближава до определено ниво, което сте задали.
Най-добрият начин да предотвратите прекомерни разходи, разбира се, е да създадете бюджет и да се придържате към него.
2. Инструменти за анализ на разходите ви помагат да се справите с бюджета си
Повечето големи издатели на кредитни карти предлагат инструменти за анализ на разходите, до които имате достъп от онлайн профила си. Избирате диапазон от дати - месец, година, персонализиран период - и инструментът ви показва колко сте похарчили с картата си в различни категории. Тези категории обикновено се определят от търговеца, при когото сте направили разходите си - например супермаркети или бензиностанции, ресторанти или универсални магазини.
3. Бонус моловете и офертите могат да носят награди
Ако често пазарувате онлайн, проверете дали не можете да спечелите допълнителни награди, като използвате бонусния център на вашия издател или офертите, свързани с картата. По този начин може да спечелите например 10% паричен бонус за покупка вместо обичайните 1% до 2%. Или може да получите незабавна отстъпка от 5, 10 или повече лева. Някои издатели популяризират тези възможности по-силно от други. Разгледайте уебсайта или приложението на вашия издател, за да видите какви са наличните възможности.
Фото 1: https://kreditite.com/
Фото 2: https://kredit-consult.com/
Фото 3: https://jet-credit.com/
Прочетено: 1911 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 117, Април 2022
ЦВЕТЪТ ЗА ПРОЛЕТ / ЛЯТО 2022 – „ОРАНЖЕВА ЦЕЛУВКА“
В годината на водния, черен тигър според китайския хороскоп, сред палитрата от цветове като изумрудено зелено, циклама, лилаво, черно и златисто, един от най-хитови цветове е оранжевият. Този свеж цвят в по-светъл или натурален вариант е любим за сезона на дизайнери като Вера Уанг, Шери Хил за едноимените брандове, а също и на световноизвестните производители – Pronovias, Marchesa и Alyce Paris – всички представени ексклузивно в Bridal Fashion.
Тоалет в „оранжева целувка“ с миниатюрни кристали Swarovski, лодка деколте и цепка е едно от предложенията за абитуриентките от Sherri Hill. Друга рокля в мини вариант с кристални ресни в същия нюанс е за парти или летен коктейл, отново от американската дизайнерка – Шери Хил.
Любимата в цял свят модна диктаторка - Вера Уанг залага на минималистичния стил, но с впечатляващи аксесоари. Подвижни „камбана“ ръкави, контрастни копринени цветя, ръкавици над лактите от естествена кожа се съчетават с ефирните, елегантни тоалети в изчистен стил. Детайли като „спагети презрамки“ и каишки се появяват на деколтета, гръб и отстрани на тоалета. Асиметрията също е много актуална.
Pronovias, Marchesa и Alyce Paris лансират топлия цвят, „изваден” като от портокалова градина, а тоалетите са вдъхновени от „Алиса в страната на чудесата“ .
Декорация с контрастна дантела, „А“ силует, цепки и V – образно деколте са част от предложенията на испанския гигант – производител на булчински и официални рокли. Marchesa „вижда“ оранжевия цвят в романтични съчетания, а при американската марка – Alyce Paris акцент е материята – стреч-мрежа с фини кристали, сатенирана коприна и дълбоко изрязан гръб.
Прекрасните тоалети в цвят - „оранжева целувка“ са налични в Bridal Fashion и очакват почитателите на топ тенденциите в модата.
Източник: Fashion.bg
Прочетено: 2082 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 117, Март 2022
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 116: 5 лесни рецепти за зимни напитки
БРОЙ 116: МОДНАТА ИКОНА ОТ 90-ТЕ – КАРИ БРАДШОУ ОТНОВО НА ЕКРАН
БРОЙ 115: „ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ДОБРИЯ ВКУС“: МОДЕРЕН ГИД ЗА ПЕРФЕКТЕН СТИЛ
БРОЙ 114: НАБЛИЖАВА РЕВЮ-СПЕКТАКЪЛЪТ „ЗЛАТНА ИГЛА 2021“
БРОЙ 114: НОВАТА КОЛЕКЦИЯ НА "СЕН ЛОРАН" Е ВДЪХНОВЕНА ОТ СРЕБЪРНИЯ ВЯТЪР