8 български фирми ще участват в търговска мисия по проекта CLOTH в Милано

8 български фирми ще участват в търговска мисия по проекта CLOTH в Милано

 

Търговска мисия по проекта CLOTH и програмата ClusterXchange, организирана по време на панаира MILANO UNICA от Българска модна асоциация, ще се проведе в Милано, 01-03 февруари 2023 г. 15 организации, сред които МСП и организации за подкрепа на бизнеса от България, Дания, Испания и Франция ще вземат участие в това краткосрочно пътуване за обмен на опит в подкрепения от ЕС проект CLOTH. Осем са българските компании, членове на БМА, които ще получат финансиране по проекта за възстановяване на разходите си на стойност 450 евро - Миноар, Пирос, Буламмас, Интера, Брутале,  ДИР Стайлс, NaChe Academy, Brands Fashion Lab.

8 български фирми ще участват в търговска мисия по проекта CLOTH в Милано

Проектът CLOTH, европейският алианс, който обединява лица, компании и клъстери, работещи върху трансформацията на модния сектор към устойчивост и цифрови технологии, обявява най-новата информация за събитието ClusterXchange в Милано, Италия. То ще се проведе от 1 до 3 февруари 2023 г. и ще включва посещение на Milano Unica, международният панаир за текстил от най-висок клас и Raffles Milano - модно училище с нетрадиционен дух и метод, което е събрало страхотен екип от учители, в много случаи водещи имена на международната сцена за стил и дизайн.

Програмната  схема за пътувания  ClusterXchange има за цел да улесни обмена на опит и най-добри практики между МСП и клъстерите. ClusterXChange в Милано ще заведе участниците в Milano Unica, за да проучат и намерят устойчиви и иновативни текстилни изделия и аксесоари и да научат какви са модните тенденции за пролет-лято 2024 г. По време на събитието участниците в ClusterXChange ще посетят и Raffles Milano и ще се запознаят с устойчивостта и креативността в модната система и с иновативни биоматериали за мода и дизайн. Те също така ще се срещнат със студенти от Raffles и ще се запознаят с техните проекти.

8 български фирми ще участват в търговска мисия по проекта CLOTH в Милано

Домакин на ClusterXChange е CNA Lombardia - клон на Италианската конфедерация на занаятите и малките и средни предприятия, отговаряща за регион Ломбардия. В организирана B2B, B2C и C2C среща на 1 февруари участниците ще се срещнат с италиански модни компании, членове на CNA Lombardia и клъстерът Made in Italy и ще идентифицират потенциала за съвместни бъдещи проекти. На 2 февруари те ще се срещнат и с президента на Италианския текстилен иновационен клъстер Po.in.tex.

В последния ден от ClusterXChange участниците ще изследват италианската мода и ще получат вдъхновение и бизнес възможности в италианските концептуални магазини и платформи Modes Milano и Antonia Milano.


 

За ПРОЕКТА CLOTH:

Проектът CLOTH – CLuster Alliance for the Transition to Green and Digital Fashion – е нов съюз, целящ да създаде благоприятна екосистема от подходящи заинтересовани страни от междусекторна гледна точка, насърчавайки по-зелена, по-интелигентна и по-конкурентна и иновативна европейска модна индустрия.

Проектът CLOTH е интегрирано междусекторно партньорство с 5 партньора от 5 европейски държави (Испания, България, Румъния, Дания и Франция), работещи по различни вериги на стойността: мода и текстил, кръгова икономика, творческа индустрия и цифрови технологии. По време на подкрепяния от ЕС проект CLOTH ще бъдат организирани минимум 100 краткосрочни обмена между целеви членове на клъстери, разположени в други страни.

Проектът CLOTH се финансира от Европейския съвет за иновации и Изпълнителната агенция за МСП (EISMEA), съгласно правомощията, делегирани от Европейската комисия, програма COSME, COS-CLUSTER-2020-3-03 / COS-CLUSTER-2020-3-03 -1 (Европейска програма за клъстерни постижения със схема ClusterXchange, свързваща екосистеми и градове).

За повече информация: https://clothproject.eu/


 

За  БЪЛГАРСКА МОДНА АСОЦИАЦИЯ:

Българска Модна Асоциация е клъстерна организация, която има за цел да подкрепя модната индустрия в България и да я интегрира в европейските стойностни вериги чрез клъстерни партньорства с други европейски организации в областта на модата и устойчивостта, иновациите, изследванията.




Прочетено: 723 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 121, Януари 2023

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 120: Международно изложение за текстил и мода ТексТейлърЕкспо 2022
   БРОЙ 119: Женственост и елегантност: 4 принципа на летния аутфит
   БРОЙ 118: ИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ СЪЗДАДЕ МОДНА КОЛЕКЦИЯ
   БРОЙ 117: Силвия Кабаиванова участва в основаването на Европейски моден алианс
   БРОЙ 117: „ТЕКСТЕЙЛЪР ЕКСПО 2022“ ЩЕ СЕ СЪСТОИ ПРЕЗ ОКТОМВРИ МЕСЕЦ

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing