Спортни Облекла и Тенденции за 2023
През последните години спортното облекло се превърна в основен моден елемент и през 2023 г. не е по-различно. Дълги бягания в парка, уроци по йога, задачи и срещи на кафе: спортното облекло е напълно възприето и обичано заради своята универсалност. Макар че, в миналото сме виждали предимно по-тъмни нюанси и опростени дизайни, спортното облекло се разви, за да се превърне в по-силно средство за изразяване. Дори след тренировъчната визия има определено излъчване и стил, на които в миналото не сме обръщали особено внимание. Ако не се чувствате вдъхновени от сегашните си клинове и спортни сутиени, може да е добра идея да си подарите нов комплект модерно спортно облекло, като малък фитнес стимул. От ретро модели през разкроени панталони, до екологични материи - не липсва избор, когато става въпрос за подобряване на облеклото ви за тренировка.
Цели дрехи за тренировка
Комбинезони, гащеризони, бодита с цяла дължина и трика са на разположение за ваше улеснение и удобство. Тези цели облекла, вдъхновени от ретро стила, са гъвкави, удобни и чудесни за почти всяка тренировка. Тяхната разтегливост позволява чудесно движение и подвижност; освен това вероятно ще се почувствате сякаш изживявате балеринските си мечти.
Професионален съвет: ако имате дълъг торс и смятате, че повечето цели комплекти са тесни и стягащи, проверете онлайн за високи размери и би трябвало да намерите точно това, от което се нуждаете, за да носите удобно цели комплекти.
Екологични материи
Тъй като потребителите стават все по-екологично настроени в ежедневието си, съвсем естествено е да искат да знаят откъде произхожда тяхното спортно облекло. Много от спортните облекла в миналото, са били съставени от синтетични влакна като полиестер и найлон, които се добиват от петрол. Затова изглежда съвсем естествено да се появят алтернативи и екологичните материи за клинове са във възход.
Спортни Рокли
Спортните рокли бяха на мода миналото лято и тази тенденция все още е актуална. Тези удобни, еластични дрехи, често имат вградени къси панталони и са идеални за уроци по пилатес, туризъм или тенис, а през 2023 г. ще внесат допълнителна женска енергия във фитнеса.
Ако нещо напомня силно за атлежър, то това е спортната рокля. Това наистина е едно от онези облекла, които безпроблемно преминават от бягащата пътека до кафенето. Освен това роклите обикновено са изключително ласкателни за силуета, така че очаквайте повишаване на самочувствието, когато носите тази рокля навън.
90-те се завръщат
Ярки мотиви, ярки цветове, съчетания: 90-те години наистина имаха всичко, когато става въпрос за активно облекло, и естествено виждаме известно завръщане към тази епоха, както и при много други тенденции от 90-те. Потници над тениски, къси панталони с висока талия, дебели чорапи и ленти за глава: вероятно ще видите поне някои остатъци от 90-те години да се завръщат във фитнеса през 2023 г.
Стилни разкроени панталони
Ако сте от поколението Y, терминът "разкроени клинове" вероятно ви е накарал паднете на земята. Всички знаят, че всъщност се наричат панталони за йога, но независимо от това, те се завърнаха и отново властват. Още една тренировъчна дреха, която лесно преминава от фитнеса към обяда с приятели, разкроените клинове вероятно ще бъдат един от най-популярните модни артикули през 2023 г.
Дрехи за свободно време R-Gol
На сайта ни, можете да намерите широка гама спортни облекла и дрехи за свободно време на отлични цени и промоции.
Прочетено: 637 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 122, Март 2023
Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано
Екипът на Българска модна асоциация се завърна от Милано, където организира търговска мисия по проекта CLOTH, подкрепен от ЕС и програмата ClusterXchange. Участниците, 8 български фирми и 7 фирми и организации от Дания, Испания и Франция, споделиха удивлетворението си от отличната организация и богатата програма. В два от дните те посетиха панаира MILANO UNICA, за да проучат и намерят устойчиви и иновативни текстилни платове и аксесоари и да научат какви са модните тенденции за пролет-лято 2024 г.
Българските фирми участници в търговската мисия бяха Миноар, Пирос, Буламмас, Интера, Брутале, ДИР Стайлс, NaChe Academy, Brands Fashion Lab, всички членове на Българска модна асоциация.
На щанда на производителя на платове от Биела фирма DRAGO, фирмите се запознаха с производството на компанията и новия й проект "Etherique" за производство на първата устойчива луксозна линия платове с Капок - ценно естествено влакно, което се счита за най-лекото в света.
DRAGO е италианска компания, която произвежда качествени платове за мъжки облекла. Ценностите на италианската традиция са интерпретирани по модерен и иновативен начин. DRAGO е напълно интегрирана вълнена фабрика: от внимателен подбор на най-добрите суровини Drago произвежда повече от 1,7 милиона метра висококачествен плат, който изнася по целия свят. В допълнение към силното присъствие на италианския пазар, тъканите Drago са оценени от най-добрите международни марки, особено в Япония, Корея и Съединените щати.
Фирмите посетиха и щанда на Брунело - италиански производител на хастари. Техните модели включват традиционни жакарди, каре, райета, хастари с уникален дизайн, както и различни щампи. Бяха показани последните иновации на компанията.
Друг производител на италиански вълнени платове, който участниците посетиха беше Vitale Barberis Canonico. Организацията работи в хармония с природата, като тяхната цел е възможно най-ниското въздействие върху околната среда. Колекцията им от платове за пролет-лято 2024 е вдъхновена от Френската Ривиера. Зеленината на палмите, синьото на морето, охрата на пясъка заедно с безпогрешното качество на Vitale Barberis Canonico гарантират свежест и комфорт дори в разгара на лятото.
Woolmark представи мериносовата вълна като екологичен материал. Дрехите, изработени от естествени влакна, като мериносова вълна, не само се рециклират лесно, но в края на живота си са биоразградими, освобождавайки ценни хранителни вещества обратно в земята. Woolmark запозна участниците и с възможностите за сертифициране на продуктите, произведени от вълна.
Беше посетена и зоната за иновации на Милано Уника. Всички тъкани на Sitip за облекло са част от устойчива верига за доставки за по-ниска консумация на природни ресурси и ограничена зависимост от невъзобновяема енергия, в пълно съответствие с водещите международни екологични стандарти.
Линията ECOINNOVATION на PENN Italia предлага богат избор от рециклирани и разградими тъкани, направени с преработени полиамидни прежди за създаване на нов устойчив и качествен продукт, който подчертава иновативните аспекти на компанията.
В една кръгова икономика целта е да се създават по-малко отпадъци, като се извлече максимума от всеки възможен материал и тъкан, участващи в производствения процес. Imbotex използва остатъци от тъкани, които се преработват от промишленото производство, без да се изисква допълнителна консумация. Целият процес е механичен и не включва никакъв вид химикал. Освен това е по-малко въздействащ по отношение на потреблението на енергия, производството на отпадъци, използването на вода, емисиите на CO2.
Участниците в търговската мисия посетиха също и изложителите Atelier Riforma, Raphael, Staff Jersey и Silcomo.
При посещението си в Milano Unica фирмите се срещнаха с президента на Италианския текстилен иновационен клъстер Po.in.tex Dr. Pellerey, който разказа за дейността на клъстера и възможностите за сътрудничество и общи бъдещи проекти.
Домакин на ClusterXChange беше CNA Lombardia - клон на Италианската конфедерация на занаятите и малките и средни предприятия, отговаряща за регион Ломбардия. В организирана B2B, B2C и C2C среща на 1 февруари участниците се срещнаха с италиански модни компании, членове на CNA Lombardia и представители на Клъстер Made in Italy и идентифицираха потенциала за съвместни бъдещи проекти. Те бяха приветствани от Беппе Пизани, Президент на федерацията, Стефано Бинда, Секретар на CNA Lombardia, Марияграция Берарди, мениджър проекти и Силвия Кабаиванова, Председател на Българска модна асоциация.
На 3 февруари участниците посетиха Raffles Milano - модно училище с нетрадиционен дух и метод, което е събрало страхотен екип от учители, в много случаи водещи имена на международната сцена за стил и дизайн. Там те се запознаха с устойчивостта и креативността в модната система и с иновативни биоматериали за мода и дизайн на фирмите Lenzing, Organge fiber, Phillacolor, Manteco, Texmoda, Rilegno.
Те също така се срещнаха със студенти от Raffles Milano и се запознаха с техните проекти.
Накрая участниците посетиха италианските концептуални магазини и платформи Modes Milano и Antonia Milano с цел да изследват италианската мода и да получат вдъхновение и нови бизнес възможности.
Снимки © Българска модна асоциация
За ПРОЕКТА CLOTH:
Проектът CLOTH – CLuster Alliance for the Transition to Green and Digital Fashion – е нов съюз, целящ да създаде благоприятна екосистема от подходящи заинтересовани страни от междусекторна гледна точка, насърчавайки по-зелена, по-интелигентна и по-конкурентна и иновативна европейска модна индустрия.
Проектът CLOTH е интегрирано междусекторно партньорство с 5 партньора от 5 европейски държави (Испания, България, Румъния, Дания и Франция), работещи по различни вериги на стойността: мода и текстил, кръгова икономика, творческа индустрия и цифрови технологии. По време на подкрепяния от ЕС проект CLOTH ще бъдат организирани минимум 100 краткосрочни обмена между целеви членове на клъстери, разположени в други страни.
Проектът CLOTH се финансира от Европейския съвет за иновации и Изпълнителната агенция за МСП (EISMEA), съгласно правомощията, делегирани от Европейската комисия, програма COSME, COS-CLUSTER-2020-3-03 / COS-CLUSTER-2020-3-03 -1 (Европейска програма за клъстерни постижения със схема ClusterXchange, свързваща екосистеми и градове).
За повече информация: https://clothproject.eu/
За БЪЛГАРСКА МОДНА АСОЦИАЦИЯ:
Българска Модна Асоциация е клъстерна организация, която има за цел да подкрепя модната индустрия в България и да я интегрира в европейските стойностни вериги чрез клъстерни партньорства с други европейски организации в областта на модата и устойчивостта, иновациите, изследванията.
Прочетено: 954 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 122, Февруари 2023
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 121: 8 български фирми ще участват в търговска мисия по проекта CLOTH в Милано
БРОЙ 120: Международно изложение за текстил и мода ТексТейлърЕкспо 2022
БРОЙ 119: Женственост и елегантност: 4 принципа на летния аутфит
БРОЙ 118: ИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ СЪЗДАДЕ МОДНА КОЛЕКЦИЯ
БРОЙ 117: Силвия Кабаиванова участва в основаването на Европейски моден алианс
БРОЙ 117: „ТЕКСТЕЙЛЪР ЕКСПО 2022“ ЩЕ СЕ СЪСТОИ ПРЕЗ ОКТОМВРИ МЕСЕЦ